Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Krepsen30

Heisan alle sammen!

Jeg har nettopp tatt min Puregonsprøyte nr. 5 og det føles godt å være i gang. Men, jeg husker fra første forsøk at jeg kjente noe skikkelig liv nedi eggstokkene ca. halvtimen etter Puregonsprøytene var satt. Vet jeg ikke kjente dette første dagen, men jeg synes det er rart at jeg ikke kjenner NOENTING ennå - etter 5 dager.

Jeg skal ta ny blodprøve i morgen, og på onsdag når jeg får svar på den - blir det også avtalt ultralyd time. Skal til Sverige enten på torsdag eller fredag for å sjekke status på eggproduksjonen. Så blir det uttak på tirsdag 14.05 og tilbakesetting 16.05.

Kan jeg få en liten status fra dere andre sprøytere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52095-spr%C3%B8ytere-status/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er på 11. sprøytedagen i dag, og skal til scanning

i morgen. Var til kontroll på torsd., og da ble dosen økt

til 275.(200 tidl.) Dette er vårt første forsøk, så dette

er spennende!! Ser at du tar forsøket i Sverige, hvor da?

Vi har gått på en "3-pack" ved Carl von Linne- klinikken

Hvordan er det lagt opp ved "din" klinikk,kontroller,kontaktpersoner osv.? Jeg har bare hatt kontakt med den

norske gyn.(Blakstad),og all info har vært via henne. Synes det er litt rart... Dine erfaringer?

Lykke til med forsøket!!!!!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52095-spr%C3%B8ytere-status/#findComment-207443
Del på andre sider

Gjest Buran

Hei!

Jeg er på 11. sprøytedagen i dag, og skal til scanning

i morgen. Var til kontroll på torsd., og da ble dosen økt

til 275.(200 tidl.) Dette er vårt første forsøk, så dette

er spennende!! Ser at du tar forsøket i Sverige, hvor da?

Vi har gått på en "3-pack" ved Carl von Linne- klinikken

Hvordan er det lagt opp ved "din" klinikk,kontroller,kontaktpersoner osv.? Jeg har bare hatt kontakt med den

norske gyn.(Blakstad),og all info har vært via henne. Synes det er litt rart... Dine erfaringer?

Lykke til med forsøket!!!!!

Mvh

Jeg har nå satt sprøyte nr. 7. Jeg skal på ultralyd den 8.5.02. Det blir spennende. Når det blir eggutak med påfølgende tilbakesetting vet jeg derfor ikke.

Jeg har hatt det rimelig hektisk på jobb frem til nå, slik at jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det jeg er i ferd med å gjennomføre. Men nå begynner det å krible i magen. Jeg gleder meg til de neste dagene.

Jeg håper det går bra med oss alle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52095-spr%C3%B8ytere-status/#findComment-207619
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...