Gå til innhold

hvorfor stønner kvinner mer enn menn????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør de det? Jeg har begge typer erfaringer, fra helt stille til nabovarslere.

Selv er jeg ikke stille, men tror ikke noen naboer har hørt meg med mindre de har stått rett utenfor vinduet.

Btw: Hvordan vet du hva andre menn gjør? Har du vært rundt og spurt venner og kjente?

Annonse

Nå snakker du vel om faking?

......de damene du har vært sammen med har ihvertfall ikke faka, for de var jo sånne selvbevisste, frigjorte damer, og dessuten elska de sex og deg og seg selv og sannheten, og dessuten er du sikkert en fantastisk elsker....

Nei, ikke for å være spydig (bare litt), men jeg tror faktisk mange jenter overdriver mer enn de direkte faker. Og så tror jeg at vi alle sammen må innrømme at sex er ikke bare naturkraft, følelser og nytelse. Det er for pokker også et spill mellom mennesker, og da har man visse spilleregler. Jenter tror det forventes av dem at de stønner for å vise hva de liker.

En annen jenteregel er at man liksom ikke må vise akkurat hvor grønnjævlig det er å få en slimete sædklatt i ganen. Enkelte juger så de tror på det selv, og påstår at de eeelsker sæd.

En tredje jenteregel er at man ikke må si at man er lei og vil stå opp ( / sove / spille dataspill / spise osv) istedenfor å fortsette sex. Menn har ikke samme regfel. Når de har fått orgasme føler de seg ofte fri til å avslutte sex.

Men nå har jeg visst forsnakket meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...