Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg er gravid for andre gang, i uke 9. Nå plages jeg veldig med å ha smerter der låret er festet til bekkenet, om du forstår hva jeg mener. Jeg sitter i en kontorjobb, hvdet naturligvis blir mest sitting laange dager, og etter jobb er det så vidt jeg klarer gå, for det gjør så vondt, både i ryggen, og i hoftene. Kan det være bekkenløsning? Og et viktig spørsmål: HVA GJØR LEGER for å finne ut om man har bekkenløsning? Gravid med første barnet kjente jeg aldri smerter i bekkenet før jeg var ca 6-7 måneder på vei. Jeg sa til legen at jeg var redd det varbekkenløsning, men alt han sa var, at dette kunne ikke leger finne ut, det måtte bare være slik. Etter fødselen for tre år siden, har jeg vært plaget med hoftene under trening, eller mye gåing, men ikke til daglig. Nå derimot, i uke ni i andre svangerskap begynner jeg å kjenne det daglig. Er det riktig at ikke legen kan finne ut noe denne gang heller? Det gjør så fryktelig vondt! Ulykkelig hilsen anonym. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52252-kan-det-v%C3%A6re-bekkenl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Det kan vara bäckenlossning, men detta är ytterst ovanligt i så tidig graviditet. Angående undersökningsmetoder; Problemet är att det inte finns någon enhetliga, objektiva kriterier för denna diagnos. Diagnosen bäckenlossning, används oftast efter kvinnans beskrivning och evt fynd efter undersökning. Detta är doktorns eller fysioterapeutens uppgift att försöka ge dig en diagnos. Blir smärtan svår skall du ta kontakt med din doktor för en undersökning. Lycka till! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52252-kan-det-v%C3%A6re-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-209591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.