Gå til innhold

sopp?

Gjest tar det aldri slutt???

Anbefalte innlegg

Gjest tar det aldri slutt???

Hei!

Etter gynekologisk undersøkelse (rutinekontroll) for to og en halv måned siden, fikk jeg beskjed om at jeg hadde sopp, og burde ta Canesten kur. Dette gjorde jeg selv om jeg ikke hadde noen symptomer. Brukte 6 stikkpiller og krem i 12 dager, og ble bra. Etter 1 og 1 1/2 måned fikk jeg ny soppinfeksjon, og tok ny Canestenkur (1 stikkpille og krem i 14 dager). Ble bra igjen etter å ha tatt kuren noen dager, men fortsatte likevel. (Deler av kuren tok jeg under mensen (krem), men bruker p-piller og har små blødninger) To dager etter at jeg var ferdig meg kuren (noen dager etter mensen) fikk jeg på mytt soppsymptomer (kløe rundt skjedeåpningen, svie når jeg tar der eller tørker meg på do og det ser rødt ut) Har prøvd å behandle dette med Vivag stikkpiller i 4-5 dager uten bedring. Skal jeg ta ny Canesten kur (i så fall tredje på tre måneder) eller skal jeg gå til legen? Kan det være noe annet enn sopp? Kan det komme av at jeg har skiftet fra Trionetta p-piller til Yasmin? (Den første symptomløse soppinfeksjonen hadde jeg før jeg begynte med Yasmin) Har tidligere hatt sopp skjelden, kanskje to ganger bortsett fra når jeg har tatt antibiotika.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52302-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...