Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ENDELIG !! Så ruger også jeg. Er på rugedag 2 og skal ta hjemmetest 19 mai.

Blodprøve den 20.

Det ble et stress uten like i det vi skulle dra.

Med veldig dårlig oppfølging av gynokologen måtte vi hive oss i bilen tirsdag kveld, slik at Maigaard kunne ta den siste ultralyden. Men alt gikk greit utover dette. Fikk ut 19 egg, 17 ble befruktet. PÅ dag 2 var det 9 egg igjenn. Men på innsettingsdagen var kun 2 igjen av ypperste kvalitet. Ble litt skuffet over at ingen kunne fryses. Hadde vært veldig beroligende.........Men, men jeg har veldig stor tro på at et av dem klorer seg fast. Orker ikke å deppe i to uker. Så jeg innbilder meg at jeg er gravid til noe annet er påvist!!!

Ungene har rotet noe helt foferdelig mens jeg har vært borte, så jeg lister meg rundt og rydder. Må le litt av meg selv, men er liksom redd for disse småtrollene i magen da, at de skal finne på å noe dumt :o))

Ha en fin fin

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52318-n%C3%A5-ruger-ogs%C3%A5-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...