Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er i england og kommer hjem om ca 1 uke vi kranglet noe vilt idag om noe som skjedde i sommer mens vi hadde en slags pause. naa vet jeg ikke helt om jeg vil moete henne naar jeg kommer hjem til norge iallefall ikke med engang. men vis jeg ikke moeter henne saa er jeg redd un ikke skal forstaa et jeg elsker henne og kanskje vaere utro. er ikke sikker paa hva jeg skal gjoere. vi har kranglet foer om den samme tingen(en jente som jeg gikk mye sammen med ifjor sommer) og jeg har sagt at jeg ikke vil hoere mer dritt om det for vi gjorde ingen ting. vi gikk bare sammen.

hva kan jeg gjoere???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52381-er-i-england-kranglet-med-dama-i-norge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Så dumt det var at dere kranglet mens du er bortreist, det blir så mye vondere når man ikke kan se hverandre og være nær hverandre etter en krangel.

For det første, angående temaet i krangelen, så vet jeg selvsagt ikke hva som har skjedd mellom deg og denne andre jenta. Men om forholdet mellom deg og kjæresten skal fungere, så må jo hun legge dette bak seg.

Når det er sagt, så synes jeg du skal gjøre noe for å få henne i bedre humør før du kommer hjem. Sende blomster kanskje, og skrive på kortet at du elsker henne og at du gjerne vil snakke om dette så snart du er der sammen med henne?

Om du trenger en pause, så må du jo heller bare si det. At du elsker henne, men at du ikke vil treffe henne på et par dager når du kommer hjem, fordi du trenger tid for deg selv. Hvis dette fører til at hun er utro, så tror jeg ikke forholdet hadde vart veldig lenge uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...