Gå til innhold

Blitt forelsket i elskeren min

Anbefalte innlegg

Gjest knitte

Jeg har en elsker,men er til daglig i et fast samboerforhold.Nå har det seg slik at jeg har fått følelser for denne elskeren min.Han er singel.Hva kan jeg gjøre?Bør jeg fortelle det til han?Eller bør jeg hokde det for meg selv?Bør jeg kutte han ut?Mange spørsmål på engang,men jeg er frustrert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52383-blitt-forelsket-i-elskeren-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pricilla

man høster som man sår...

beklager men jeg synes ikke synd på deg! Du har selv satt deg i dette problemet, hva forventet du egentlig når du har to menn? Det måtte gå galt til slutt..

Synes du burde være ærlig mot samboern din og slutte å gå bak ryggen hans, da blir det en mindre som lider.

Så får du snakke med køyekompisen og høre om han vil noe mer.. (Det burde du ikke regne med, for hvis han vill det hadde han vært i et frhold. mange som bare vil ha sex, inegn forpliktelser osv.)

"Hva kan jeg gjøre?"

Du kan abbonnere på Donald, hoppe i strikk, reise til Sør-Afrika, fortsette som før, droppe elskeren og beholde samboeren, droppe samboeren og beholde elskeren, beholde begge, droppe begge mv..

"Bør jeg fortelle det til han?"

Kanskje, men hvorfor skal du være ærligere mot elskeren din enn samboeren din?

"Eller bør jeg holde det for meg selv?"

Kanskje, men det avhenger vel litt av hva du ønsker å oppnå.

"Bør jeg kutte han ut?"

Siden du ikke har noen moral, så er det vel ingen vits i å anføre slike betraktninger. Derfor, så lenge han er bra i senga og levere varene, og du ikke finner din lille forelskelse for problematisk å leve med, så er det vel bare å fortsette som før.

Trasi situasjon du har fått deg selv opp i. Høres ikke akkurat så veldig gøy ut. Jeg tror nok ingen riktig kan fortelle deg hva skal bestemme deg for å gjøre, eller hva du har "lyst" til. Kanskje du bør spørre deg selv disse spørsmålene du stiller? Mitt råd er følg hjertet! Hvis jeg sitter i en vanskelig situasjon hvor jeg må gjøre et valg setter jeg meg ned med alternativene og sier helt fritt f.eks. Jeg går med alternativ 1! I det øyeblikket jeg har sagt det vil jeg høre en indre stemme som sier - Nei, det er ikke dette jeg vil. Jeg vil jo heller gå med alternativ 3. Og hvis jeg da sier til meg selv at ok, jeg velger alternativ 3, vil jeg kanskje ikke høre denne stemmen. Det jeg mener - som så komplisert ble forklart her er at innerst inne vet du svaret - du må bare lytte!

Jeg ønsker deg lykke til med dine frustrasjoner! Et motto kan være - alt skjer av en grunn. Og du vil se at til slutt vil dagens situasjon lønne seg i erfaring el.a. Selv om du kanskje ikke vil se det før om lenge.

Så får du huske på at det at du har havnet i denne situasjonen er helt menneskelig. Alle har muligheten til å gjøre valg, noen ganger er det de riktige, og andre ganger ikke. Svaret vil du ikke vite før siden. Men et råd til jeg vil gjøre er: Vær stolt av den du er, stol på dine intusjoner, og stå for det du gjør! Så kan alle andre gjøre hva de vil ; )

Beste hilsner

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...