Gjest Lille mæ Skrevet 27. september 2000 Del Skrevet 27. september 2000 Jeg var hos min lege nettopp og fikk skrevet ut resept på Flagyl mot Gardnerella i underlivet. Altså stygg lukt på utfloden. Men når jeg kom ut fra legen, kom jeg plutselig på at jeg har fått disse før (mange år siden), og fikk da en ubehagelig reaksjon på disse. I allefall tror jeg det var disse som var årsaken. Jeg vil også ha det til at jeg har hørt noe om at Flagyl ikke anbefales. Hva mener du ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. september 2000 Del Skrevet 28. september 2000 Noen kan reagerer med kvalme og magesmerter. Man kan få en metallsmak i munnen. Medisinen går dårlig sammen med alkohol. De fleste tåler Flagyl godt. Alternativ til Flagyl er Dalacin krem til å bruke i skjeden. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.