Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg onanerte for noen måneder siden, mens penis var veldig stiv og pekte oppover, bøyde jeg den nedover helt til jeg hørte en lyd som om noe ble revet av og jeg ble helt slapp og rar i hele kroppen. Siden dette har jeg hatt problemer med å få ereksjon, selv når jeg onanerer, penis er liksom bare halvfull og hodet er ikke hardt i det heletatt. Dette opplever jeg også når jeg skal ha sex. At jeg ikke får ereksjon i det heletatt. Finnes det noen natur-preparater man kan få kjøpt reseptfritt som bedrer potensen?. Dette er veldig viktig for meg og jeg tør ikke snakke med lege om det så jeg håper på relevante og seriøse svar! -Gutt 17.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52550-onanering-f%C3%B8rte-til-slapp-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shallow_Hal

Du hørte en lyd også?

Da er det nok ikke noe ginseng kan gjøre...

Prøv å ring legen din du, kanskje du en gang kan få ereksjon igjen.

Det er ikke alt som fikser seg selv. Selv om jeg klarer å se litt humoristisk på det hele.

Kanskje det er en straff fra Gud?

Du kan jo aldri vite!

Jeg lurer på hvorfor du i all verden skulle bøye den nedover så voldsomt??

Du har antagelig ødelagt ett blodkar eller noe, men det skulle vel ha reparert seg selv etterhvert.

Du bør ta en tur til legen, enkelt og greit.

Er det noe som kan gjøres da tror du? Er virkelig helt desperat. Og de to første svarene hjalp ikke akkuratt.

Takk for svar.

Annonse

Jeg lurer på hvorfor du i all verden skulle bøye den nedover så voldsomt??

Du har antagelig ødelagt ett blodkar eller noe, men det skulle vel ha reparert seg selv etterhvert.

Du bør ta en tur til legen, enkelt og greit.

Er det noe som kan gjøres da tror du? Er virkelig helt desperat. Og de to første svarene hjalp ikke akkuratt.

Takk for svar.

Singularity

"Lyd som om noe ble revet av" og etterfølgende ereksjonsproblemer i så lang tid er noe du bør ta svært seriøst.

Holdningen om at du både vil bli frisk og at du ikke vil snakke med en lege om dette kan være svært destruktiv. Det finnes ikke naturlegemidler som leger indre skader, dersom det er det dette er.

Det er ikke alltid man kan få alle sine ønsker oppfylt - det er en del som har sin pris her i livet.

Du bør snarest mulig komme deg til lege for å få gjort noe med det - alternativet vil nok være at du om du er uheldig må innfinne deg med varig ereksjonssvikt.

Hvis det er totalt håpløst for deg å snakke med en lege om dette i RL (hvilket du i så fall vil risikere å angre på at du ikke turte i fremtiden) så vil jeg anbefale deg å prøve et innlegg på Forum for Urinveier her - eventuelt også et spørsmål på "Klinikk" som du finner i menyen oppe (betalingstjeneste).

Sannsynligvis vil du få beskjed om det samme der som du har fått her - at du må komme deg til lege fortest mulig - men du kan kanskje få et svar på hva denne skaden går ut på hvis du er heldig.

Uansett: Lykke til!

"Lyd som om noe ble revet av" og etterfølgende ereksjonsproblemer i så lang tid er noe du bør ta svært seriøst.

Holdningen om at du både vil bli frisk og at du ikke vil snakke med en lege om dette kan være svært destruktiv. Det finnes ikke naturlegemidler som leger indre skader, dersom det er det dette er.

Det er ikke alltid man kan få alle sine ønsker oppfylt - det er en del som har sin pris her i livet.

Du bør snarest mulig komme deg til lege for å få gjort noe med det - alternativet vil nok være at du om du er uheldig må innfinne deg med varig ereksjonssvikt.

Hvis det er totalt håpløst for deg å snakke med en lege om dette i RL (hvilket du i så fall vil risikere å angre på at du ikke turte i fremtiden) så vil jeg anbefale deg å prøve et innlegg på Forum for Urinveier her - eventuelt også et spørsmål på "Klinikk" som du finner i menyen oppe (betalingstjeneste).

Sannsynligvis vil du få beskjed om det samme der som du har fått her - at du må komme deg til lege fortest mulig - men du kan kanskje få et svar på hva denne skaden går ut på hvis du er heldig.

Uansett: Lykke til!

Tusen takk, svaret ditt hjalp ivertfall på selvfølelsen min om ikke annet! For jeg var/er veldig langt nede.

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...