Gjest Vanessa1 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Ja, endelig er dagen kommet. Det har tatt så lang tid fordi menstruasjonen ble så forsinket, dermed tok det tid før jeg begynte med sprøytene. Ikke nok med det, men jeg måtte ha 4 dager ekstra med hormoner (1000,- x 4 dager). Jeg som trodde jeg hadde vært så smart å kjøpe medisiner i Dannmark, så ble det dobbelt så dyrt likevel. Legen var så grei med meg at jeg fikk den ene dosen til tusen kroner. (men jeg bør kanskje ikke klage, når jeg ser at Krepsen30 har måttet ventet svært lenge for å komme i gang...) Jeg har 7 egg totalt, og ble egentlig litt skuffet over dette, men det er jo kvaliteten som teller. Er svært spent på hvordan det går, siden dette er mitt første forsøk. Jeg får ikke tatt de to siste nesepraydosene idag fordi jeg har ikke mer igjen, tror dere det betyr noe, har jo sprayet i en måned nå... Ja, nå får vi se. Er det noen som har noen gode råd hvordan jeg skal forholde meg etter jeg har kommet hjem? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52601-danmark-i-morgen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
avn Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Heisann Vanessa1: der er du jo.!! Trodde du ar i Danmark jeg nå. Ønsker deg en god tur. Dette går så bra så. Maigaard er virkelig så koslig som det sies her inne. Fikk ikke svart deg på ditt forige innlegg, da det ble litt kaotisk for oss ved avreise. Se lengre ned. Synd med medisinene, du kunne ha fått gonal-f av meg !!?? Fikk beskjed om å leve som normalt når jeg kom hjem, men lytte til kroppen. Så jeg har tatt det med ro, men har ikke ligget på sofaen. Kjenner litt stikking og murring i magen, men tror dette er vanlig......... Så om noen dager er du hjemme med gullegg i magen og det er en herlig følelse )) Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52601-danmark-i-morgen/#findComment-210576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.