Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan gutten skal slikke fingre for at du som jente skal få den største nytelsen. Er selv jente og synes det føles godt når gutten fingrer/slikker meg. Men nå når vi har gjort dette en stund er det ikke like pirrende som de første gangene. Så derfor dette spørsmålet til alle dere der ute

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52662-slikkingfingring-til-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men alle jenter liker det forskjellig, det vet vi gutta, men det gjør tydligvis ikke du.

Jeg vet utmerket godt at jenter liker forskjellig de også, men det er greit å få vite hva de forskjellige liker så har man noen ting man kan prøve. Har nemlig ikke den store tålmodigheten til å finne ut av det selv med en gang. Selvfølgelig driver vi å prøver oss fram vi også. Men akkurat nå er jeg litt lei av å prøve oss fram uten de store resultatene ;-)

Jeg vet utmerket godt at jenter liker forskjellig de også, men det er greit å få vite hva de forskjellige liker så har man noen ting man kan prøve. Har nemlig ikke den store tålmodigheten til å finne ut av det selv med en gang. Selvfølgelig driver vi å prøver oss fram vi også. Men akkurat nå er jeg litt lei av å prøve oss fram uten de store resultatene ;-)

Kanskje dere stresser for mye?

Man må slappe av, vettu, først da kan man nyte :)

Det er jo ikke dere gutta som kjenner var som er godt/behagelig. Det er jo jenta som kjenner best hva hun liker......

Husk på det, new, at vi gutter har som regel erfaring med flere jenter mens de fleste jentene kun kjenner seg selv.

Pluss, det er ikke alle jentene som har vært borti en mann som gjør det skikkelig.

:-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...