Gå til innhold

Frisørdamers bryster

Anbefalte innlegg

Gjest Redd for å tråkke i salaten

Hei, jeg trenger et par råd om hva jeg skal gjøre.

Jeg lurer på om det er noen andre enn meg som har bltt opphisset av å bli klipt hos frisøren. Har gått hos ei nå i det siste som hele tiden kommer borti meg med brystene sine. Ofte legger hun kroppen mot for å støtte opp i forbindelse med at hun klipper på andre siden av der hun står for å slippe å gå rundt.

I begynnelsen reagerte jeg ikke (bortsett fra junior da), men i det siste har jeg begynt å legge merke til at det er ganske så ofte og ganske så unaturlig og påtrykkende..

Hun er sikkert 10-15 år eldre enn meg, men grisefin og jeg føler meg litt tiltrukket av henne.

Men før jeg gjør noe dumt, er det vanlig at kvinnelige frisører gjør sånt? Kan ikke huske å ha opplevd dette før. Eller er det et hint til meg om at hun vil noe mer? Har vært på nippet til å gi brystene hennes en lett masserende hånd under trekket et par ganger, men hver gang har jeg backet av av frykt for konsekvensene.....

Bør jeg ta steget ut? Noen kvinnelige frisører som kanskje kan gi råd og eventuelt si hvordan dere ville reagert på en sådan berøring under trekket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52669-fris%C3%B8rdamers-bryster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Geir

"Har vært på nippet til å gi brystene hennes en lett masserende hånd under trekket et par ganger, men hver gang har jeg backet av av frykt for konsekvensene..... "

Husk att frisørdamer har saks, om ho ikkje setter pris på dine tilnærmelser kan ho jo ved "uhell" klippe av deg ørene eller stikke ut øynene dine !

Så vendt til du er rimelig sikker, eller att saks og andre torturredskaper befinner seg langt borte ! :-)

Lykke til, og kom tilbake her med referat da, full klaff eller blind på det ene øyet ! *LOL*

Mvh

Opplevde en kvinnelig Dansk tannlege med nydelige bryst på samme måte som din frisørdame, det var utrolig bedøvende for det hun gjorde i munnen men skapte samtidig andre hevelser:-)) Behandlingen ble en fornøyelse, gledet meg til hver time:-)) Det ble bare hullene i tannen som ble fyllt:-)) PS. problemmet er ofte de livlige fantasiene det skaper.

Annonse

Gjest Jøss

Trur det er noe som foregår hyppig i frisørmiljøer....

Dem er generelt ganske horny etter hva jeg har erfart...

Og det har skjedd med meg flere ganger...

Men det er nok verdt et forsøk jepp...

Men ville kanskje drøyd å kna henne på brystene, siden du ikke vet hva reaksjonen blir, og at hun faktisk er utstyrt med en saks....det hele kunne endt i en plutselig rykning som kunne fått fatale konsekvenser...hehe

Face your fears...

Live your dreams ;P

Gjest Redd for å tråkke i salaten

Det var jo en del sprikende svar...

Snakket med en annen kamerat som går til samme frisør som meg i dag. Han kunne ikke si at det hadde skjedd han, men han sa han hadde lagt merke til at hun hadde gått truseløs en gang og at han visste at hun var skilt.

Sånn jeg tolker dette er det bare å kjøre på.... Tror jeg skal forsøke i hvert fall. er det noen som har en god fremgangsmåte?

Hun flørter konstant, så der er det lite å hente/få tilbakemeldinger som kan overbevise meg

Men hvis jeg spør om hun kan trimme kransen på junior når hun er ferdig med klippen burde jeg være på den trygge siden med tanke på den farlig saksa. Da er det jo bare å le det bort hvis hun ikke tar den.

Men spørsmålet er bare om det er nok.. Har tenktt på å smyge hånda ut og legge den forsiktig på innsida av lårene hennes i det hus står og presser brystene mot meg, og så overlate initiativet til henne.

Noen tips folkens? Er det altfor drøyt det jeg er inne på her?

nøffelinøff

Snakket med en annen kamerat som går til samme frisør som meg i dag. Han kunne ikke si at det hadde skjedd han, men han sa han hadde lagt merke til at hun hadde gått truseløs en gang og at han visste at hun var skilt.

Sånn jeg tolker dette er det bare å kjøre på.... Tror jeg skal forsøke i hvert fall. er det noen som har en god fremgangsmåte?

Hun flørter konstant, så der er det lite å hente/få tilbakemeldinger som kan overbevise meg

Men hvis jeg spør om hun kan trimme kransen på junior når hun er ferdig med klippen burde jeg være på den trygge siden med tanke på den farlig saksa. Da er det jo bare å le det bort hvis hun ikke tar den.

Men spørsmålet er bare om det er nok.. Har tenktt på å smyge hånda ut og legge den forsiktig på innsida av lårene hennes i det hus står og presser brystene mot meg, og så overlate initiativet til henne.

gjør hva du vil, men bruk kondom for denne dama har garantert en del kjønnssykdommer hvis hun går uten truse på jobb.....spør deg selv: hvorfor legger hun an på folk på jobb? jo: fordi alle gutta på byen har allerede ligget med henne.

Det er for skummelt det du planlegger der. Kan godt være at hun presser brysta mot deg osv., men der går kanskje grensen hennes.

Siden du vet at hun er skilt kunne du heller spurt om hun trengte hjelp til ett eller annet i huset... Ber hun deg hjem så er du halveis og vel så det.

Ta henne på puppene du, grafs skikkelig, og se om du klarer å få vortene hennes stive. Etterhvert kan du fingre henne litt forsiktig.

Bare sånn at vi skal få noe morsomt å lese her, samt at du får deg en aldri så liten blåveis, eventuelt en saks i øret.

Det andre, og etter min mening bedre, alternativet, er selvsagt å heller snakke med henne, og be henne med ut.

gjør hva du vil, men bruk kondom for denne dama har garantert en del kjønnssykdommer hvis hun går uten truse på jobb.....spør deg selv: hvorfor legger hun an på folk på jobb? jo: fordi alle gutta på byen har allerede ligget med henne.

Nei og nei.

Og sukk og stønn.

Kanskje hun liker å gå uten truse, uten å like å pule alle som vil?

Kanskje hun bruker kondom hver gang?

Kanskje du burde gå på kontoret for likestilling og politisk korrekthet og få finpusset språket ditt? Eventuelt vaske munnen din med såpe, og si unnskyld til den lokale representanten for Kvinner Som Går Uten Truse På Jobb?

*rister på hodet og prøver å huske sist jeg kurerte psyk.studenter med trusetvang*

Annonse

Tror det er mulig hormonene dine tar overhånd her. Du kan jo prøve litt mer forsiktig å spørre om hun vil være med ut eller noe. ....du har to biletter til ett-eller-annet, og trenger en date.... eller.no. Eller du kan jo bare stikke innom frisørsalongen med en blomst du har plukka i nærmeste offentlige bed eller i hagen eller.no. (damer liker sånn)....

Det er jo i grunnen bare å spørre rett ut om hun vil være med ut da. ....kanskje greit å ikke ta under selve klippe-økta.

Puppegrabbing vil mest sannsynlig slå totalt feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...