Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger hjelp for jeg har mensen så og si hele tiden. Dette har foregått i ca 1 og 1/2 år nå (i hvertfall). Jeg har tatt det opp med fastlegen min, men han sier at det ikke er noe galt med meg (har hatt gynekologisk undersøkelser).

Jeg kan ha 4-5 dager med opprom før jeg blør igjen...Har ikke full mensen hele tiden, men det kommer litt blod hele tiden før og etter jeg får mensen "på ordentlig" igjen. Tilsammen blør jeg kanskje 20-25 dager hver måned. Dette er svært slitsomt. Har ikke oppsøkt noen annen lege enda, men vurderer det sterkt da jeg har hørt at hvis man blør hele tiden så er det et tegn på at noe er galt.

Jeg har hatt mensen i over 10 år og er nå 24 år. Jeg har ikke hatt noen emosjonelle problemer eller noe i min hverdag som kunne hatt innvirkning på dette. Før dette skjedde hadde jeg regelmessig mens hele tiden. Jeg har aldri gått på noen langvarig medisin eller p-piller.

Begynner virklig å bli bekymret, så jeg håper jeg kan få et opplysende svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52714-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...