Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg var igjennom en laproskopi på mandag.de fjernet noen sammenvoksvinger etter en xu i 97.planen var at jeg sku ut av sykehuset dagen etter,men pga mye smerter kom jeg ikke ut før i går.det jeg lurer på nå er,hvor lenge vil det gjøre vondt? jeg falt i går og fikk en stekk i magen,dusjet da jeg kom hjem og skiftet bandasjer.i går da jeg lå meg så var det ene såret glovarnt og vondt og det dunket,har i dag en temp på 38 grader,er det normalt? greier ikke bøye meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52740-tilstand-etter-laproskopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg beib!

Jeg synes ikke at dette høres normalt ut. Det lyder mer som du har fått en infeksjon. Det skal ikke være glovarmt og dunke (ihvertfall gjorde det ikke det til meg). I og med at kroppstempraturen din har steget og kan det tyde på at det er en liten infeksjon på gang. Ta og ring til legevakten du, det er bedre å ta dette i starten enn å vente til det blir værre. Så lenge du er bekymret er det bedre å ta en telefon å forklare situasjonen ihvertfall, da får du jo høre meningen hos de faglærte. Det hadde jeg garantert gjort.

Lykke til da, og god bedring!

mvh

Hei på deg beib!

Jeg synes ikke at dette høres normalt ut. Det lyder mer som du har fått en infeksjon. Det skal ikke være glovarmt og dunke (ihvertfall gjorde det ikke det til meg). I og med at kroppstempraturen din har steget og kan det tyde på at det er en liten infeksjon på gang. Ta og ring til legevakten du, det er bedre å ta dette i starten enn å vente til det blir værre. Så lenge du er bekymret er det bedre å ta en telefon å forklare situasjonen ihvertfall, da får du jo høre meningen hos de faglærte. Det hadde jeg garantert gjort.

Lykke til da, og god bedring!

mvh

hvor lenge hadde du vondt? ikke luftsmerter,men vondt i sårene...

Hei beib.

Jeg vil bare si at jeg er enig med Løve69. Dette høres ikke normalt ut og du bør kontakte lege.

Jeg hadde litt vondt i såret etter operasjonen og var stiv og oppblåst i noen dager. Jeg mener å huske at jeg var sykemeldt i 5-6 dager, men etter det var jeg ok. Jeg synes likevel det du beskriver høres anderledes ut enn slik jeg husker det (er noen år siden for meg - i 97) ..

Håper det ordner seg for deg og at du finner ut av det.

God bedring.

Klem fra

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Ta direkte kontakt med sykehuset og den avdelingen der du ble opperert. Det finnes alltid en gynekolog på vakt - snakk emd vedkommende!

Hvordan går det med deg nå?

Lykke til.

Ett spørsmål - hva slags sammenvoksnigner hadde du og hvor? Var de oppstått etter en utskrapning og hvilket sykehus ble det utført?

Har selv nettopp funnet ut at en lege har vært for hardhent under utskrapningen som har resultet i sammenvoksninger i hele livmoren...............

MVH

anonym i dag

Ta direkte kontakt med sykehuset og den avdelingen der du ble opperert. Det finnes alltid en gynekolog på vakt - snakk emd vedkommende!

Hvordan går det med deg nå?

Lykke til.

Ett spørsmål - hva slags sammenvoksnigner hadde du og hvor? Var de oppstått etter en utskrapning og hvilket sykehus ble det utført?

Har selv nettopp funnet ut at en lege har vært for hardhent under utskrapningen som har resultet i sammenvoksninger i hele livmoren...............

MVH

anonym i dag

jeg ble operert på haukeland sykehus.hadde sammenvoksninger bil tarmen og til blæren,men det tørde de ikke gjøre noe med pga de var redd for og skade blæren min.nå er temp gått ned,men jeg har enda vondt,har store prob med og reise meg fra sittende/liggende stilling..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...