Gå til innhold

kraftig svie etter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret18

De to siste gangene jeg har hatt samleie med kjæresten min, har jeg fått en kraftig svie etterpå, verst den andre gangen. Det kjennes som om det brenner.

Jeg går på p-piller og har dermed ubeskyttet sex. Det er svært liten sjanse for at vi har kjønnssykdom - er det noe annet det kan være? Har tenkt på urinveisinfeksjon, men jeg kjenner ingenting ellers, heller ikke når jeg går på do.

Er plagsomt og vondt :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52814-kraftig-svie-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig du kan ha en soppinfeksjon, du kan jo prøve om du blir bedre av canesten, som fås kjøpt uten resept.

Men mitt beste tips er at dere bruker glidemiddel under samleie en stund framover. Dette er lurt selvom du produserer nok våthet, fordi det minsker "slitasjen" på slimhinnene dine.

jeg tror som "jente18" at det nok er en rift. har hatt det sånn selv noen ganger, uten å ane hvorfor, og da har det svidd så fælt at jeg ikke har visst hvor jeg skulle gjøre av meg, men det går jo over, og etter et par dager har det alltid vært bra igjen. pass på å være våt nok, ellers kan det bli litt vel mye friksjon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...