Gjest asta Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg har nettopp fått vite at min mann har hatt et forhold til en annen, det har pågått i over et halvt år, mens jeg var gravid med vårt tredje barn. Ikke nok med det, han innrømmer også å ha hatt flere one-night-stands i mine tidligere svangerskap (ja, mangel på sex har selvsagt hatt noe med saken å gjøre). Vi har vært sammen i 15 år og har alltid hatt et nært og fint forhold. Jeg har ingen å snakke med, ingen steder å gå, ingen utdannelse, ingen penger. Livet mitt er fullstendig ødelagt, jeg kommer aldri til å stole på noen mer. Jeg klarer ikke å spise, mister melken til babyen, bare griner, holder ikke ut. Mannen er ikke hjemme, kommer om en uke. Er det noen som kan si meg hva jeg skal gjøre????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53066-one-sucker-born-every-minute/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Kjære asta. Har du ikke familie eller venner som du kan snakke med? Du er jo nærmest i en krisesituasjon å regne og du skulle absolutt ha noen å snakke med. Ikke handle overilt. Sett deg ned og tenk deg om. Det finnes instanser du kan henvende deg til om du velger og bryte ut, men først og fremst må du finne noen å snakke med og noen som kan støtte deg i den prosessen du skal igjennom - uansett hva du velger å gjøre. Og mannen din ... Han har sveket deg grovt, men han er fortsatt far til dine barn ergo så må du ha en dialog med han. Det hele dreier seg om: finnes der en mulighet til å tilgi eller gjør det ikke det? Først når du har funnet ut av det så kan du begynne å tenke på praktiske ting som hus, utdannelse osv - evt. hvordan dere skal kunne fortsette samlivet. Ta en ting av gangen. Jeg føler virkelig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53066-one-sucker-born-every-minute/#findComment-213370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asta Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Kjære asta. Har du ikke familie eller venner som du kan snakke med? Du er jo nærmest i en krisesituasjon å regne og du skulle absolutt ha noen å snakke med. Ikke handle overilt. Sett deg ned og tenk deg om. Det finnes instanser du kan henvende deg til om du velger og bryte ut, men først og fremst må du finne noen å snakke med og noen som kan støtte deg i den prosessen du skal igjennom - uansett hva du velger å gjøre. Og mannen din ... Han har sveket deg grovt, men han er fortsatt far til dine barn ergo så må du ha en dialog med han. Det hele dreier seg om: finnes der en mulighet til å tilgi eller gjør det ikke det? Først når du har funnet ut av det så kan du begynne å tenke på praktiske ting som hus, utdannelse osv - evt. hvordan dere skal kunne fortsette samlivet. Ta en ting av gangen. Jeg føler virkelig med deg. Kjære deg, takk for medmenneskeligheten din. Den betydde mye for meg i dag. PS Takk til den som slettet det andre innlegget. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53066-one-sucker-born-every-minute/#findComment-213907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.