vanessa1 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Ja, i går hadde jeg egguttak på Majgaard i Danmark. For en behagelig stemning det er på klinikken. Det ble tatt ut 6 egg, hadde egentlig flere, men de var ikke store nok. I dag var vi svært spente på befruktningen og det var 4 som ble befruktet og planen er å sette inn i morgen. Synd det ikke var flere egg fordi da har jeg liksom så lite å gå på. Det virker som det er så mange befruktede egg som ikke utvikler seg videre. Men vi håper da det går greit likevel. Må si jeg har tatt det veldig rolig. Det er så deilig vær her så jeg føler vi er på ferie og glemmer nesten ut hva vi gjør her. I dag har vi vært i en flott park hele dagen og solt oss (har blitt skikkelig svidd..) og sitter nå på hotellrommet (et behagelig SAS-hotell) og må holde meg oppdatert hva som skjer på DOL. Er helt avhengig. Jeg har en del smerter i magen etter uttaket, er det vanlig? Føler meg som en ballong. Hvor mange dager med vaginalkapsler skal jeg ta etterpå, det virker som om det er forskjellig praksis. Når blir "festedagen" for meg? Uttak på fredag, blir det 6 dager, dvs. onsdag? Når skal jeg ta graviditetstesten? 14 dager etter befruktning eller etter innsetting? Har hørt snakk om 18 dager her inne. Er også takknemlig for tips for rugetiden. Uff, dette ble langt, men jeg er amatør på dette området og spør om alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53072-har-hatt-egguttak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
avn Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei Vanessa1. Er det ikke gått å ha det overstått ?? Nå er det bare det beste igjenn. Utrolig følelse å gå fra klinikken med befrukta egg i magen ) Kansje slår vi følge i samme terminklubb !!! Lykke til i morgen og velkommen hjem som ruger............... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53072-har-hatt-egguttak/#findComment-213626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Fint at dere også trivdes hos Maigaard, Vanessa! Hadde et neg. forsøk i påsken, startet opp i samme syklus og skal nedover igjen i slutten av mai. Jeg ville bare fortelle deg at på vårt første forsøk tok de ut 6 egg, 4 ble befruktet, 1 var "i live" ved innsetting og er nå 4 år!! Det egget var delt i 4 ved innsetting på dag 2. Det holder med ett bra egg, selv om det selvfølgelig føles tryggere å ha mange å gå på. Håper det klaffer for dere! Smerter i magen kommer for det første av at han har "romstert" der inne, dessuten av at alle eggposene blir fylt med veske igjen etter uttak. Du kommer til å være stinn og støl i noen dager, så ta det med ro! Jeg tok progestan frem til testen, fikk med meg to pakker fra Maigaard. Sørg for å kjøpe en innføringshylse på apoteket, eller spør på klinikken om de har. Jeg er litt usikker, men jeg tror eggene fester seg 1-3 dager etter innsetting....mulig andre kan svare mer korrekt enn meg her. På klinikken sier de lev som normalt etter innsetting, men jeg tror det er lurt å ta det litt med ro. Men vær i bevegelse slik at du har blodsjennomstrømning i kroppen. Selv kjøpte jeg Albyl E / Hjertemagnyl i Danmark, som er blodfortynnende middel som kan hjelpe eggene med å feste seg. Snakket med Maigaard om det, det er ikke bevist at det kan hjelpe, men det kan ihvertfall ikke skade. Kooos dere videre i Danmark! Ønsker deg lykke til i rugetiden - som sikkert blir grusomt lang for deg også! Dette ble fryktelig langt - henger du fortsatt med? Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53072-har-hatt-egguttak/#findComment-213712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Tror eggene fester seg på 3 eller 4. dagen etter innsetting. Det er nok mange forskjellige meninger om akkurat det! Kjempekjekt at du fikk tilbakeført 2 egg, du skal se at det er noen ordentlige lykke-egg. Selv skal vi til København og Ciconia-klinikken for tredje gang i juli, og trives kjempegodt med servicen der. Flotte omgivelser på disse privatklinikkene! Satser på at det blir to blå for deg, og at jeg følger etter litt senere. Mange klemmer fra en danmarkelsker, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53072-har-hatt-egguttak/#findComment-214385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.