Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 22 år som har brukt p-pillen follimin i ca ett og et halvt år. Det jeg lurer på nå er:

Jeg har lyst til å utsette menstruasjonen noen dager. Kan jeg fortsette å ta pillen når jeg egentlig skulle ha sluttet i f.eks bare fire dager?

Jeg skal egentlig ikke ta pillen neste onsdag, kan jeg fortsette å ta den frem til lørdag og så slutte da for å få menstruasjonen?

Er pillen likevel sikker? (når jeg begynner på den igjen etter en syv dagers pause)

Setter pris på raskt svar :)

- mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53091-follimin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Ingrid18

Ja, du kan fortsette så lenge du ønsker å utsette mensen ved å hoppe fr4a brett til brett, du er like sikker. Noen vil få litt småblødning etterhvert, men stort sett går det bra.

hei

jeg bruker også follimin, det er så praktisk, for da kan du bare utsette & utsette :-) blir skikkelig bortskjemt med å ikke ha mensen... har den ca hver tredje mnd eller noe.. sånn bare for å sjekke :-)

Bare begynn på neste brett med en gang det første er tomt, alle pillene har samme hormoninnhold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53091-follimin/#findComment-230467
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...