Gå til innhold

Suging..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke helt overraskende fikk du ikke noe seriøst svar fra de under her. Jeg er mann og suger ikke, i alle fall ikke det samme som deg. Men jeg kan si litt om hvordan jeg liker å bli sugd.

Når du tar han i munnen, så ikke stram leppene så hardt rundt penishode, men gjør det mykt og godt, beveg leppene opp og ned med varierenede hastighet og bruk gjerne tunga på hode i tillegg.

Ta den også ut av munnen av og til og slikk på skaftet og rundt hode. Du kan også ta den sakte langt inn i munnen og dra den sakte ut igjen, av og til.

I tillegg kan du onanere han.

Variere metodene med jevne mellomrom.

Hvis du også viser at du synes dette er godt og nytelsesfullt for deg, vil også han sette ekstra pris på det.

Det beste du kan gjøre er å spørre din partner om hva han synes er best.

Trening gjør mester:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53201-suging/#findComment-214201
Del på andre sider

Ikke helt overraskende fikk du ikke noe seriøst svar fra de under her. Jeg er mann og suger ikke, i alle fall ikke det samme som deg. Men jeg kan si litt om hvordan jeg liker å bli sugd.

Når du tar han i munnen, så ikke stram leppene så hardt rundt penishode, men gjør det mykt og godt, beveg leppene opp og ned med varierenede hastighet og bruk gjerne tunga på hode i tillegg.

Ta den også ut av munnen av og til og slikk på skaftet og rundt hode. Du kan også ta den sakte langt inn i munnen og dra den sakte ut igjen, av og til.

I tillegg kan du onanere han.

Variere metodene med jevne mellomrom.

Hvis du også viser at du synes dette er godt og nytelsesfullt for deg, vil også han sette ekstra pris på det.

Det beste du kan gjøre er å spørre din partner om hva han synes er best.

Trening gjør mester:-))

Bra beskrevet, gir en god beskrivelse på god behandling, med litt slikking i underkant av k-hodet , kiling av staven og forsiktig kiling rundt og under ballene så blir det en nytelse som kan gi gevinster:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53201-suging/#findComment-214210
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...