Gå til innhold

Sexolog eller lign. i trondheim?

Anbefalte innlegg

Som så mange andre her, sliter jeg med lyst. Jeg kan ikke finne noe som helst grunn, og har prøvd det som er i min (vår.. kjæresten og jeg) makt.

Jeg kan nok si ganske sikkert at det er en psykisk sperre, men aner ikke hva! Jeg har aldri vært utsatt for noe som kan ha ødelagt for sexlivet mitt.

Så.. jeg lurer på om noen har noen å anbefale i Trondheim, som jeg kan snakke med? (selv om jeg tviler på at jeg klarer å ta det steget å ta kontakt med noen..)

Sex er noe jeg nå forbinder med et "ork".

Har hatt det slik i godt over ett år, og ja, jeg er vel ung (20), men dette er ikke noe som forsvinner av seg selv! =(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53209-sexolog-eller-lign-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...