Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er lykkelig gift med en fantastisk jente, og vi har det generelt meget bra sammen. Men jeg har ett lite problem: Jeg VET hun har en del seksuelle preferanser som kanskje er noe "utenom det normale", for å kalle det det. Jeg har en viss ide om hva de går ut på, men hun vil ikke fortelle meg noe om dette (vet ikke om det er pga. at hun skammer seg over det, eller pga sin kristentro, det er sistnevnte hun sier er grunnen til at hun ikke vil fortelle meg sine hemmeligheter) Men greia er at dette gjør meg litt frustert, fordi jeg kan se hun kjeder seg i senga... Så hvordan skal jeg få lirket disse hemmelighetene ut av henne, slik at jeg kan gi henne det hun vil ha? Er det noen som har noen tips?

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Kanskje hun ønsker at fantasiene skal forbli akkurat det... fantasier. Ikke alt er ment å settes ut i livet. Dere burde heller leke og utforske ting hun føler seg trygg på og ønsker.

Ikke prøv å "lure" ut av henne fantasiene, det virker da som hun ønsker å holde disse for seg selv. Respekter det.

Gjest marihøne

Foreslå en "lek"....

Du forteller henne om en av dine fantasier, hun forteller deg om en av sine.... Det er faktisk ganske pirrende =)

Men du må jo være åpen i forhold til hva du får høre.... Kommer du med negativ respons, vil hun ikke fortelle mer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...