Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flyttet til en ny by for ikke så lenge siden, jeg og en vennine som jeg ikke hadde had så godt kontakt med på to år. Har få venner i byen, er mest med vennina jeg flytta hit med og en anna vennine, vi ble et tre kløver etter hvert, jeg, anne og berit.

Anne fikk seg type, såm også jeg og berit fikk god kontakt med. Anne var utro to ganger mot han.

Dette viste både jeg og berit men ikke han, så en natt alle var full. veldig full, kranglet anne og typen, han kom til meg og berit, og av en eller anna syk grunn fortale vi om utroskapet.... nå står jeg her alene, skjønner ikke at jeg nåen gang kunne havnet inni en slik syk situvasjon... minner meg på ricky lake...

Men her står jeg med en samvittighet som er helt svart, fordi jeg ikke klarte lyve når han så meg rett i øynene og spurte om anne hadde vært utro... Han er skuffet, Anne og jeg vil aldri få tibake d vennskapet vi hadde bygget opp i 10 år, jeg og berit som fortalte om utroskapet til han, klarer ikke helt hverandre mer...

Og her står jeg som alltid er ærlig med dem jeg er gla i, alene.... Ser ingen fremtid uten mine venner, er ikke strek nok til å få nye venner... Føler meg bare alene....

Klarer ikke tenke fremover mer, hvilken vennine er jeg??

I løpet av en natt i fylla ødla jeg alt for meg selv. Hadde ingen andre enn dem.

Gang på gang går jeg gjennom det som hente, HVORFOR ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53219-venner-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Det er jo Anne som har ødelagt for forholdet sitt og vennskapet deres. Du skal ikke trenge å lyve til andre på hennes vegne. Sånne venner klarer du deg godt uten.

Hvorfor skal du ha svart samvittighet? Fordi du sa sannheten. Du skyldte ikke Anne å lyve fordi hun var utro (som er noe av det verste en kan gjøre mot et annet menneske).

Det virker kanskje tøft å få nye venner, men du virker som ei koselig jente så jeg tror ikke du vil få store problemer med å få nye og bedre venner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53219-venner-utroskap/#findComment-215371
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...