ObeeWan Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei, Jeg har et problem som ikke jeg skjønner noe av. Jeg har altid greid og "holde ut" i senga frem til jeg møtte ei jente som jeg nå er sammen med(snart 4 mnd), sexen er bra men jeg kommer fortidlig og dette er ikke noe jeg har hatt problem med tidligere. SÅ for at jeg skulle kunne tilfredstille ho må jeg slikke og/eller fingre. Så jeg tenkte at jeg skulle teste om det var meg det var noe galt med(vet at dette ikke er bra). Hadde da sex med ei som jeg har hatt sex med før og det var som det pleid å være. Prøvde med ei anna jente jeg kjenner ifra før av for å være sikker og samme resultat der også.... Så mitt spm er hva kan det være som gjør at jeg noen ganger kommer alt for tidlig med denne jenta og ikke noen andre, og evnt horfor?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53221-kommer-fortidlig-med-min-partner-men-ikke-med-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det kan være både fysiske og psykiske årsaker til at du går av for tidlig. Kanskje jenta er så sexy at du får et spenningsnivå som blir mye høyere enn når du er sammen med andre jenter? Slik er det bare. Vi tenner atskillig mer på noen mennesker enn vi gjør på andre. Eller er det noe spesielt hun gjør som får deg til å kjenne en så stor nytelse at du ikke klarer å holde igjen? Er hun spesielt trang, slik at friksjonen er større enn normalt? Eller kanskje litt tørrere? Beveger hun seg på en spesiell måte når dere har samleie? Du får tenke igjennom og sammenligne, så finner du nok ut av det. Men hvorfor stopper du ikke underveis? Ta en pause og gjør andre ting når du merker at du er like før utløsning. Kos med henne og fortsett når du har roet ned litt, gjerne i en annen stilling. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53221-kommer-fortidlig-med-min-partner-men-ikke-med-andre/#findComment-214301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angeline Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har du hatt sex med to andre jenter for å "finne ut om du kommer for fort med dem også", samtidig som du er i et forhold? Hva sier kjæresten din til at du "tester ut" på denne måten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53221-kommer-fortidlig-med-min-partner-men-ikke-med-andre/#findComment-214310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ObeeWan Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Det kan være både fysiske og psykiske årsaker til at du går av for tidlig. Kanskje jenta er så sexy at du får et spenningsnivå som blir mye høyere enn når du er sammen med andre jenter? Slik er det bare. Vi tenner atskillig mer på noen mennesker enn vi gjør på andre. Eller er det noe spesielt hun gjør som får deg til å kjenne en så stor nytelse at du ikke klarer å holde igjen? Er hun spesielt trang, slik at friksjonen er større enn normalt? Eller kanskje litt tørrere? Beveger hun seg på en spesiell måte når dere har samleie? Du får tenke igjennom og sammenligne, så finner du nok ut av det. Men hvorfor stopper du ikke underveis? Ta en pause og gjør andre ting når du merker at du er like før utløsning. Kos med henne og fortsett når du har roet ned litt, gjerne i en annen stilling. Lykke til! Takk, Jeg har tenkt på det du sier,men jeg har vært sammen med sexy,"trange" jenter før. Vi har begynt å prøve oss frem med å bytte stillinger osv,men da blir det vanskligere for henne og få orgasme hvis det blir opphold i samleiet. Hvis vi har sex når vi har drikki litt(noe hun ikke liker) så klarer jeg å holde meg mye lengre og gi henne orgasmer. Kan dette komme av at da tenker jeg ikke så mye på at jeg ikke klarer / rekker å kunne tilfredstille henne før jeg kommer og slapper mere av da?? Kanskje vi bare skal vente og se hva som skjer. Takk for svaret og dine råd :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53221-kommer-fortidlig-med-min-partner-men-ikke-med-andre/#findComment-215518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ObeeWan Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Har du hatt sex med to andre jenter for å "finne ut om du kommer for fort med dem også", samtidig som du er i et forhold? Hva sier kjæresten din til at du "tester ut" på denne måten? Hei, Det er ikke helt sånn det er men jeg kan skjønne at du tenker det sånn du gjør og det er helt forstålig at du gjør det. Når jeg testet med de to andre var det helt i begynnelsen av vårt forhold, jag fortalte henne om det og hun forsto meg godt. Hun er en kjempe bra jente og jeg ville ikke gjort dette nå, jeg ble bare helt frustrert og ville ha en bekreftelse på at det ikke var sånn det var. Og det fikk jeg. Vi prater en del om sex livet vårt nå og det hjelper det også, så grunnen til at jeg skreiv inn her er at jeg bare lurt på om det var noen andre som er eller har vært i samme situasjon. Men Takk for kommentaten :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53221-kommer-fortidlig-med-min-partner-men-ikke-med-andre/#findComment-215527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angeline Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei, Det er ikke helt sånn det er men jeg kan skjønne at du tenker det sånn du gjør og det er helt forstålig at du gjør det. Når jeg testet med de to andre var det helt i begynnelsen av vårt forhold, jag fortalte henne om det og hun forsto meg godt. Hun er en kjempe bra jente og jeg ville ikke gjort dette nå, jeg ble bare helt frustrert og ville ha en bekreftelse på at det ikke var sånn det var. Og det fikk jeg. Vi prater en del om sex livet vårt nå og det hjelper det også, så grunnen til at jeg skreiv inn her er at jeg bare lurt på om det var noen andre som er eller har vært i samme situasjon. Men Takk for kommentaten :-) Ja, hvis det er greit for henne, så er det jo greit! Hadde jeg vært kjæresten din, hadde du vært på hodet ut! Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53221-kommer-fortidlig-med-min-partner-men-ikke-med-andre/#findComment-215536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.