Gjest Buran Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Nå er tdet satt inn to egg. I tillegg blir det nok to i fryseren. Nå er det bare å ruge. Jeg har forsøkt to ganger tidligere. Begge gangene har jeg blitt gravid, men har senere abortert (3 av 4 egg). Jeg er derfor ganske spent på hva resultatet blir denne gangen. Det er nå spenningen begynner !! 0 Siter
sats Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Vil egentlig bare ønske deg lykke til, og så lurte jeg på hva du mente med 3 av 4 egg. Har du fått satt inn 3 egg ved noen av forsøkene? Det har nemlig jeg lyst til på vårt tredje forsøk i Danmark i sommer. Ta det med ro i rugeperioden og så håper vi på en skikkelig blåmelding her inne om 10-12 dager. Mange klemmer fra 0 Siter
Gjest Buran Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Vil egentlig bare ønske deg lykke til, og så lurte jeg på hva du mente med 3 av 4 egg. Har du fått satt inn 3 egg ved noen av forsøkene? Det har nemlig jeg lyst til på vårt tredje forsøk i Danmark i sommer. Ta det med ro i rugeperioden og så håper vi på en skikkelig blåmelding her inne om 10-12 dager. Mange klemmer fra Til Sats Forklaringen på at jeg mistet 3 av 4, er at jeg ble gravid med tvillinger begge gangene, men at jeg første gangen mistet begge, og at jeg neste gang mistet kun det ene egget. Det betyr at jeg i dag har eie jente som er resultat av prøverør. Dette forsøket er derfor et søskenforsøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.