Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minny

Er litt usikker på hvordan jeg skal avsløre at en mann er opphisset. Håper du kan komme med noen råd/tips, Gro(eller andre)? Jeg går å får av og til massasje av en venn, her en dag oppdaget jeg at når han gikk frem og tilbake ved benken kjente jeg at han var VELDIG varm i skrittet.( jeg berørte han ikke med vilje, det bare ble slik at armen min lå langs benken)Er det et tegn på opphisselse? Av og til koser vi bare , da ligger jeg på magen å han ligger på siden helt inntil meg å stryker meg på ryggen.Mens vi lå slik begynte han å klemme meg nærmere seg, hoftene/midt partiet hans ble presset mot meg før han slapp litt i fra, før dette gjentok seg flere ganger.Pusten hans ble også tydeligere. Han hvisket at jeg hadde deilig kropp osv. Jeg ble jo opphisset av dette! Er dette opphisselse fra hans side eller er det bare jeg som feiltolker?? Hvilke tegn er det egentli en mann sender ut når han er opphisset uten at han sier det??Please kom med noen råd/tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53280-opphisselse-hos-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...