Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !

Joda, du har full mulighet å lykkes - selv med "bare" 2 egg. Det kan godt hende at begge egg blir befruktet, og de setter jo kun tilbake 2 egg. Jeg hadde kun 3 egg på mitt første forsøk, 2 ble befruktet og satt tilbake, men de festet seg dessverre ikke. Skjønner godt at du er litt engstelig, men som mange andre før har sagt her - det er kvaliteten som teller. Og det er ikke bra som regel å ha for mange egg heller. Og tenk på hvis det ikke skulle lykkes, så kan man høyne dosene neste gang. Men, jeg håper selvfølgelig at du lykkes alledere på første gang. Og det er det foreløpig ikke noen grunn til å tro at det ikke vil gå. Ønsker deg i hvertfall lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53320-f%C3%A5-egg/#findComment-215672
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...