Gå til innhold

Ikke følelse i penis under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest følelsesløs

Hei, jeg er 18 år og har nylig hatt min seksuelle debut. Det var en veldig fin opplevelse, men det var desverre noe som manglet.

Problemet var(er) at jeg ikke merket noe, hverken da jeg ble sugd eller da jeg penetrerte henne. Det eneste jeg merket var at kantene på penishodet var ømme, det stakk faktisk litt, da hun sugde meg. Jeg var faktisk så følelsesløs under samleie at jeg ikke kunne merke om jeg var inne eller ute! Dere kan ikke begynne å ane min frustrasjon, sukk.

Så jeg lurer nå på, bør jeg oppsøke lege? Er dette noe som kan fikses på? Man behøver ikke være geni for å skjønne at det er noe galt med meg, men det er flaut å oppsøke lege. Jeg trodde først det hadde noe med at min forhud var for stram, for det er den. Men andre gang, noen dager etterpå, passet jeg på dette, og alt var fremdeles like svart.

Dette er selvsagt flaut, og jeg håper på seriøse svar... jeg har ikke engang sagt noe om dette til jenta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53322-ikke-f%C3%B8lelse-i-penis-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier du har stram forhud... Men den var trukket helt bak hodet (i hvert fall andre gangen)? Eller?

Hvis ikke dette er problemet, vil jeg heller tippe at det faktisk er prestasjonsangst, kombinert med at du kanskje har en ekstra følsom kant på penishodet, som er problemet: Den følsomme kanten "stjeler all oppmerksomheten" (og gjør kanskje til og med litt vont - særlig hvis dama ikke var skikkelig våt, slik at det blir for mye friksjon). Samtidig er du såpass nervøs og konsentrert om å "gjøre jobben riktig" for henne at du ikke klarer å bare synke hen i din egen nytelse.

Hvis du har normal følelse i pikken din når du runker, er det over hodet ingen grunn til bekymring. Sikkert bare alminnelig nybegynnertrøbbel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...