Gå til innhold

slutt eller ikke/please svar meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!,

Et godt parforhold og samliv kjennestegnes først og fremst av gjensidig tillit mellom partene. Å stole på hverandre er grunnleggende for å føle seg trygg. Hvis du vet, som du selv sier, at forholdet ikke er bra, og at dere bare virker negativt på hverandre, er det på høy tid å ta en gjennomgang.

Åpenhet og kommunikasjon er veldig sentralt for et levende og godt parforhold.

Klarer dere å snakke sammen uten å komme i enda større krangler eller mer avstand? Har du prøvd å ta saken opp med din partner lenge, uten at det har ført til noe bedring, kan du velge å ta en pause fra partneren din.

Jeg tror ikke at dårlige parforhold går over av seg selv.

Og jeg tror heller ikke det er noen god løsning å bare bite vantrivselen i seg. Når du ikke håper på bedring og kanskje heller ikke tror på den, er tiden kommet til å vurdere avvikling.

Gjest Simba

Personlig villig jeg rett og slett prøvd og bevare samholdet viss det er det du ønsker!

- Men dette er det kun du som kan svare på, helt alene.

Desverre!

Jeg ville prøvd å snakke med han om det og fortalt hva jeg går rundt og tenker på, det

verste som kan skje er at dere blir enig om og gjøre det slutt eller dere blir enig om å prøve å gjøre ting bedre.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...