Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Etter MA og utskraping for en stund siden fikk jeg igjen mensen etter ca fire uker. Blødde kraftig i noen dager før det ga seg. Men nå er ukes tid etterpå har jeg begynt å blø igjen etter samleie, det er også vondt både under samleie og etterpå. Blør ikke mye men det virker litt slimblandet. Lukter ikke. Blir jo selvsagt bekymret, har jo lyst til å bli gravid igjen snart men vet ikke om jeg tør hvis ikke alt er i orden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53356-bl%C3%B8dninger-og-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg hadde en spontanabort for en tid tilbake, og måtte til utskrapning. Jeg blødde lite de første dagene og hadde mye smerter. jeg forlangte en ny undersøkelse, og de så da på ultralyd at det lå igjen rester, og mye blod i livmoren. Så det bar inn til ny utskrapning. Nå er dette et ekstremt tilfelle, men det skjedde meg, og jeg anbefaler deg og be om en ny ultralyd for å sjekke at livmor er tømt.

Hilsen Meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...