Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!fire uker siden hadde jeg en spontanabort.etter utskrapningen fikk jeg infeksjon,ble innlagt og fikk antibiotika intavanøst.Etter det bar det hjem med 2 forskj. antibiotka kurer.da kontrollen kom hadde jeg fortsatt vondt.ble fortalt at alt var normalt,men buken min var øm og jeg måtte ta det med ro.noen dager senere kontakte jeg dem igjen.da sa de at eggstokken var øm og det var grunnen til smertene.I dag to uker senere har jeg forsatt stikkende smerter i magen og spesiel på høyre side.hvis jeg setter meg ned normalt er det vondt,men er jeg forsiktig går det bra.har også fått illeluktende utflod.min fast lege har konkludert med at jeg forsatt har infeksjon og jeg er blitt satt på ny kur.jeg lurer på om dette er normalt?kan min mann bli smittet når vi har samleie?jeg har opplevd smerter under samleie,er det normalt og hvorfor skjer det?Smertene i nedre del av magen er forsatt et faktum,mener lever i håpet om at alt blir bra.er det ikke normalt å ta blodprøver etter endt antibiotika kur,hvis man fortsatt har tegn som inndikere på infeksjon.jeg vil ikke plage noen unødig,men jeg håper du kan ta deg deg tid til å svare ei usikker sjel

Videoannonse
Annonse
Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Jeg synes du skal få en grundig sjekk hos gynekolog. Iblant kan det være en graviditet utenfor livmoren som gir slike symptomer. Ta evt selv en graviditetstest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...