bobo4 Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Jeg barberer meg nedentil, og i det siste har jeg merket at det har dannet seg flinger/"kuler" av skinn etter barberingen. Hvorfor blir det sånn, og er det muligheter for å fjerne dem? Håper jeg får svar på dette, for kjæresten min har selvsagt lagt merke til det, og det er ganske flaut.... 0 Siter
kjekkas Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Bruk hårfjerningskrem i stedet for høvel! Funker dødsbra!!! 0 Siter
Gjest mannegutt Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Han burde egentlig syns det er mer flaut at han har presset deg til å drive med dette barberingstullet. 0 Siter
trb Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Han burde egentlig syns det er mer flaut at han har presset deg til å drive med dette barberingstullet. mannegutt: "Han burde egentlig syns det er mer flaut at han har presset deg til å drive med dette barberingstullet." -skriver hun at hun er presset til det?? bobo: høvel bruker å funke bra da... 0 Siter
fizk Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Bruk hårfjerningskrem i stedet for høvel! Funker dødsbra!!! Eh..kanskje, men ikke alltid. Det må du nok i så fall belage deg på å teste først - ingen virker på meg.. Kan klumpene være hårrøtter som kapsler seg inn fordi du barberer mot hårretningen? Det løses i så fall med å barbere med eller sideveis.. Lykke til ; ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.