Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har enda ikke blitt kvitt dette problemet jeg har, og nå begynner det virkelig å bekymre meg..

Jeg var sammen med en jente i nesten 5 mnd.. Og hun er den eneste jeg har hatt sex med - og jeg den eneste hun har hatt det med... Jeg har aldri fått slike plager før.. og hvorfor skjer det nå?

Problemet er følgende ;

Selve penishodet er ømt når jeg drar forhuden tilbake, og man kan av og til skimte litt rødt utslett .. men må se skikkelig godt etter viss det skal synes, og av og til er det ett vitt belegg der også..

Jeg har god hygiene nedentil.. og hva skylles dette? er det pga sex-partner`n .. eller pga såper jeg har brukt?

Jeg er virkelig bekymret og redd pga at dette ikke forsvinner. Er det farlig?

Hun jeg var sammen med, hun har ikke fått noen plager av dette, så jeg lurer på hva jeg må gjøre...

Og det siste jeg vil gjøre, er og oppsøke lege, så jeg håper veldig mye at du\dere kan hjelpe meg med å bli kvitt dette - hva det nå enn er..

Jeg har hatt dette problemet nå i 6-7 dager.. "HJELP!"

Med Vennlig Hilsen ..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53427-%C3%B8m-penis-gro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det helt med ro. Det kan enten være såpen du bruker eller at du har fått sopp. Gå på apoteket og kjøp Canesten salve og smør på ett par ganger om dagen, så forsvinner plagene dine, garantert.

Ville kanskje ikke gyve løs med Canesten (salve mot sopp) med en gang - ville nok drøyd noen dager og droppet den vanlige såpa først. Bruk Lactacyd eller Asan såpe (ikke nødvendig å bruke mye - OVERDREVEN hygiene er vel et vel så stort problem for huden som for dårlig hygiene), og skyll alltid skikkelig grundig. Bare bruk av mye lunkent vann kan være bedre enn overdreven bruk av såpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53427-%C3%B8m-penis-gro/#findComment-217200
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...