Gå til innhold

Ikke "helt" tidlig utløsning, eller...

Anbefalte innlegg

Forvirrende tittel!?!?

Jeg har det problemet at når jeg blir kåt på en dame, hender det ofte jeg går i timesvis med konstant ereksjon. Problemet ligger i det at det siver ut en blank væske etter en stund. Er dette sæd, urin, eller...? Er det flere som har det slik? Det kan være rimelig flaut når jeg/hun tar den fram, og så er den "utsølt/klissete", pluss at hun tror at det allerede har gått for meg hvilket jo ikke er tilfelle.. Pliiis help...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53453-ikke-helt-tidlig-utl%C3%B8sning-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym sexnyter

Nei du kan ta det helt med ro, når man blir kåt så begynner det å "lekke" ut smøreveske.

Så penisen skal hvere våt når du er kåt.

Det er det samme som skjer med jente/kvinner når dem blir kåt og våt.

Dette er for at sex skal hvere godt, og ikke en lidelse

Nei du kan ta det helt med ro, når man blir kåt så begynner det å "lekke" ut smøreveske.

Så penisen skal hvere våt når du er kåt.

Det er det samme som skjer med jente/kvinner når dem blir kåt og våt.

Dette er for at sex skal hvere godt, og ikke en lidelse

Hmm...føler meg litt letter til sinns nå som jeg har lest innlegget ditt. Og det verste av alt er jo at det høres logisk ut...

Tusen takk for svaret ditt!!-)

Hmm...føler meg litt letter til sinns nå som jeg har lest innlegget ditt. Og det verste av alt er jo at det høres logisk ut...

Tusen takk for svaret ditt!!-)

Personlig føler jeg ikke at det der er normalt, og jeg har aldri lest om noen andre som har det slik.

Jeg tror derfor at du bør ta svaret til fyren over her med en klype salt, og heller satse på at sexologen svarer deg.

Gjest Angeline

Personlig føler jeg ikke at det der er normalt, og jeg har aldri lest om noen andre som har det slik.

Jeg tror derfor at du bør ta svaret til fyren over her med en klype salt, og heller satse på at sexologen svarer deg.

Det er faktisk vanlig. Denne "forsatsen" har et navn, jeg har glemt hva... ;)

Men det er nok stor variasjon i mengden væske som kommer ut!

Det er faktisk vanlig. Denne "forsatsen" har et navn, jeg har glemt hva... ;)

Men det er nok stor variasjon i mengden væske som kommer ut!

Joa, denne forsatsen er en ting, den har jeg da hørt om mange ganger, men den kommer ikke bare fordi man er opphissed, men fordi man faktisk har sex eller i det minste blir stimulert.

Så vidt jeg forstår over her så opplever fyren dette bare fordi han er kåt, og da er det vel noe feil?

Jeg mener... det begynner ikke å renne av pikken bare fordi den er stiv.

Annonse

Gjest Angeline

Joa, denne forsatsen er en ting, den har jeg da hørt om mange ganger, men den kommer ikke bare fordi man er opphissed, men fordi man faktisk har sex eller i det minste blir stimulert.

Så vidt jeg forstår over her så opplever fyren dette bare fordi han er kåt, og da er det vel noe feil?

Jeg mener... det begynner ikke å renne av pikken bare fordi den er stiv.

Jeg tror vi må rope på Gro... ;)

Har du alltid hatt så mye veske? Det er vanlig at den blir våt, men jeg har også hørt om eh.... var det klamydia(???) som gjør at den drypper ekstra.

Men hvis du alltid har vært sånn og ikke har hatt anledning til å få noen kjønnssykdom, så er det ikke noe å bekymre seg over. Våt flekk på bokser'n har jeg sett mer enn en gang, liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...