gulle Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei jordmor. Er 36+4 idag, og i dag morges kom noe jeg mener må være slimproppen. Er forøvrig fjerdegangsfødende, men har alldri tidligere sett noe til denne slimproppen. Det var en ganske stor seig grå/gul klump med litt hvitt i. (ikke noe tegn til blod) Var dette denne slimproppen? Etter dette har jeg utover dagen hatt en del kynnere (ikke vonde), men med økende tendenser til menssmerter i korsryggen. Jeg har tidligere født svært raskt, og er litt bekymret for at det kanskje er i ferd med å skje ting nå? Hva mener du? Jeg er veldig usikker selv om det er noe på gang. Men det er vel kanskje du også :-) Jeg har tidligere født til termin eller få dager før, så dette er jo litt tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53462-hva-tror-du-slimpropp-menssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.