Gjest Krepsen30 Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Heisan folkens! Jeg har vært i Sverige idag og sjekket eggene på ultralyd. Der lå det 7 fine egg og legen ville jeg skulle sette en Puregonsprøyte til i kveld for å kanskje få med noen ekstra egg som trengte å bli litt større. Eggløsningssprøyten blir satt i morgen. Som dere kjenner til så har jeg hatt en enorm lang prosess for å komme så langt som jeg har kommet nå. (9 uker på nedregulering og nå 13'ende dagen med 200 og 300iE). Jeg har vært så spent, og kanskje tenkt altfor mye negativt i forkant av denne ultralyden, trodde liksom at jeg skulle få meg "nok en" på trynet..............skjønner? Ihvertfall så kjente jeg på hjemturen (31 mil hver vei) at jeg verker i leddene, litt antydning til tykk hals og begynnende influensa. Det har bare blitt værre utover kvelden og nå ligger jeg under dyna med pc'n på fanget og full i influensa, tror jeg. Kan dette være symptomer til overstimulering eller har bare kroppen min nådd et metningspunkt akkurat nå. Har vært sinnsykt plaget med pollenallergi også, men har ikke brukt noen medisiner pga. redsel for å ødelegge forsøket. Har jeg tappet kroppen for krefter eller er dette overstimulering på gang. Kan noen hjelpe meg? Please! Litt merkelig at ikke legen skulle "overse" en begynnende overstimuleing, men jeg vet ikke om en slik overstimulering kanskje bare vises på blodprøver. Jeg har ikke tatt blodprøver siden dag 2 og 3 etter oppstart med sprøyter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53492-overstimulering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cacao Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei! Jeg vet ikke altfor mye om overstimulering, men ut fra det du sier, høres det mest ut som typiske influensasymptomer, synes nå jeg. Det er vel kanskje ikke så usannsynlig heller hvis du er mye plaget med allergi ? Kroppen takler kanskje ikke alt på en gang? Ring legen hvis du er altfor bekymret, det er nok det lureste. Jeg krysser fingrene!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53492-overstimulering/#findComment-215798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ich Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei kjære Kreps! Det var da enda godt at du endelig sitter der med en del flotte egg! Jeg synes syv høres for lite ut til at du skal være overstimulert. Jeg har hørt at man kan være det med en 18-20 egg, men det er det minste jeg har hørt. Selv merket jeg overstimuleringen best ved at magen min var sprengt, kroppen min var sprengt, og jeg hadde leddsmerter. Jeg fikk en voldsom forkjølelse da jeg var overstimulert, med hoste og skit, men jeg tror den hadde kommet uansett. Jeg har aldri satt forkjølelsen i sammenheng med overstimuleringen, og jeg tror ikke du skal gjøre det heller. Væske i lungene kan jo komme i noen kjipe tilfeller, men du skulle da vitterlig hatt andre symptomer, flere egg og en helt annen type ubehag? Jeg tror dette er en helt kjip og vanlig influensa jeg, som kommer nå siden du tillot deg selv å slappe litt av endelig, da du skjønte forsøket kom til å bli gjennomført. Nemlig. God bedring, ta vare på deg selv, og ring og spør legen i morgen! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53492-overstimulering/#findComment-215893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Buran Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei! Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring m.h.t. overstimulering. Dersom du hadde ligget an til dette, så ville nok legene ha sett dette. Konsentrer deg om å bli frisk, og ta livet med ro. Ikke ta sorgene på forskudd. Prøv å ta evt. problemer etter hvert som de dukker opp (hvis det blir noen da) Lykke til videre. Jeg har tenkt på deg og har vært spent på tilbakemelding fra deg. m.h,t til antall egg. Selv er jeg nå en "ruger" Lykke til !! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53492-overstimulering/#findComment-216264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Buran Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei! Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring m.h.t. overstimulering. Dersom du hadde ligget an til dette, så ville nok legene ha sett dette. Konsentrer deg om å bli frisk, og ta livet med ro. Ikke ta sorgene på forskudd. Prøv å ta evt. problemer etter hvert som de dukker opp (hvis det blir noen da) Lykke til videre. Jeg har tenkt på deg og har vært spent på tilbakemelding fra deg. m.h,t til antall egg. Selv er jeg nå en "ruger" Lykke til !! Hei! I følge min lege så ble jeg orientert om at det var nesten regelen at det kunne komme litt blod, da man egentlig skulle ha hatt mensen. Det samme kunne man forvente i uke 8. Jeg krysser fingrene for deg, og håper dette bare er en del av det "vanlige." Men jeg skjønner din bekymring !! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53492-overstimulering/#findComment-216265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.