Gå til innhold

Hjelp! Ikke homo, men hetero.

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet

Tidligere har det hendt at enkelte kamerater har kalt meg homo, uten at jeg har tatt det særlig seriøst. Jeg har tenkt at grunnen er fordi jeg ikke har hatt kjæreste på en lang stund. Men det siste året har jeg opplevd at fremmede har kommet med samme bemerkningen, og jeg har til og med opplevd å bli forsøkt sjekket opp av en homofil. Det virker også som om foreldrene mine misstenker det samme.

Dette er utrolig deprimerende, jeg føler at alle ser på meg som homofil. Jeg har mistet mye av gleden med å gå ut i helgene, familiesammenkomster er blitt en plage og mitt sosiale liv er snudd fra fryd til tankefull uhygge.

Når merker man om man er homofil? Kan slikt komme frem etter hvert, eller begynner man å se på gutter når andre begynner å se på jenter? Kan jeg være det uten å vite det selv ennå? Jeg har jo vært sammen med flere jenter tidligere, fantasiene mine dreier seg om jenter, og jeg savner ei å være sammen med. Men hvordan skal jeg få meg dame hvis alle tror jeg er homo?

Hvordan skal jeg reagere når noen kommer med slike anklager? Det blir liksom så dumt å bare nekte.

Håper noen kan komme med noen gode og oppmuntrende råd, det trenger jeg virkelig. Jeg er kvalm og alt virker som en vond drøm.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53574-hjelp-ikke-homo-men-hetero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shallow_Hal

Kanskje du burde se deg selv slik dine venner gjør?

Det kan være at du har en del 'fakter' som er den utløsende faktor. Som f.eks. å sitte med bena i kors?

Sette albuen i fanget og hånda i været når du røyker?

Det er dette folk ofte ser på, når de deler ut 'dommer' som dette. Selv om et striglet utseende også er litt mistenkelig.

Jeg tror du har løsningen her et sted.

Bli litt barsk... Og ikke vift med hendene!

Gjest Veldig beskjeden og innadvendt fyr

Opplevde noen ganger å bli mistenkt for å være homofil jeg også. Har aldri utvist noen femi adferd. Men på grunn av at jeg er så veldig innadvendt, klarte jeg aldri å finne noen kjæreste før jeg ble 28. Ensomheten var ikke noe god den heller.

Men de gangen jeg ble mistenkt for homofili, klarte jeg å få sagt fra skikkelig. De som kommer med slike spekulative utsagn, aner ikke hvor sårende noen kan oppleve det, bare fordi man mislykkes i å finne seg kjæreste.

Gjest nøffe

vel, kanskje du aldri prater om jenter, eller kanskje det virker som om du alri ser på dem?

jeg fikk nesten mistanker mot kjæresten min(når vi ikke var sammen..)fordi hver gang vi diskuterte jenter(jeg har veldig mange guttevenner....og diskuterer mange gutteting....) så var liksom ingen jenter pene nok for ham, og jeg prøvde alle flørtens kunster, og fikk ingen reaksjon.

så, jeg tror jeg spurte han sånn ca 100 ganger om han likte gutter bedre enn jenter og tøyset i grunnen ganske ofte med dette....

enden på visa var at han hadde vært forelsket i meg lenge, men poenget er iallefall at jeg trodde, til tross for at han ikke har en eneste feminin kvalitet, at han var homo nettopp fordi han ikke viste sin interesse for jenter utad.

kanskje du gjør det samme?

du må ikke bry deg om hva de sier, prøv å forklar mens de fleste ertil stede at det var morsomt i begynnelsen men at det har blitt tatt alt for langt og at du er drittlei.

og spør dem hvorfor i alle dager de tror du er homofil når du aldri i ditt liv har kikket på en gutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...