Gå til innhold

Gro; vi lurer litt! :)

Anbefalte innlegg

Joda der tar du helt feil !

Eg har sjøl opplevd det en sjelden gang, og eg er noenlunde normal !

Du må ikkje begynne å peise på med en gang du har fått ståpikk ser du, om du blir skikkelig kåt så skal du se det kommer en liten dråpe på tissefanten din også !

Har du hørt om forspill ? *ler*

Mvh

Jeg er burde blitt kåret til Mr. forspill, så det har jeg selvsagt hørt om :)

Fortsetter under...

Joda der tar du helt feil !

Eg har sjøl opplevd det en sjelden gang, og eg er noenlunde normal !

Du må ikkje begynne å peise på med en gang du har fått ståpikk ser du, om du blir skikkelig kåt så skal du se det kommer en liten dråpe på tissefanten din også !

Har du hørt om forspill ? *ler*

Mvh

Du har rett. Det er fullstendig normalt hos normale menn.

Det kalles gledesdråper.

Mvh.

Gjest Uskyld

Nettopp.

Men det kan ikke være normalt det greine der. Under akten og under stimuli - greit nok, men ikke bare fordi man får ereksjon. Slik får man jo trossalt mange ganger om dagen, helt uten grunn.

Ereksjon flere ganger om dagen sånn helt uten videre? Jøss...

Hva gjør du med det, da? ;-)

Det er mye jeg ikke vet, gitt...

Ereksjon flere ganger om dagen sånn helt uten videre? Jøss...

Hva gjør du med det, da? ;-)

Det er mye jeg ikke vet, gitt...

Hehe, gutter får det hele tiden, det er da vitenskapelig bevist - men det har vel ingenting med kåtehet å gjøre.

Jeg mener.. man er trossalt ikke nødvendigvis kåt selv om man våkner opp med morrabråd - et fenomen jeg faktisk ikke har vært plaget med :)

Annonse

Gjest Uskyld

Hehe, gutter får det hele tiden, det er da vitenskapelig bevist - men det har vel ingenting med kåtehet å gjøre.

Jeg mener.. man er trossalt ikke nødvendigvis kåt selv om man våkner opp med morrabråd - et fenomen jeg faktisk ikke har vært plaget med :)

Hvordan er det å gå rundt med en sånn en mellom beina, da? Når den lever sitt eget liv?

Glad jeg er jente, jeg... ;)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Den blanke væsken som siver ut fra penis – ofte fra tidlig i tenningsfasen – kalles forsats og kommer fra Cowpers kjertler. Den har som funksjon å smøre kvinnens skjede. Det er helt normalt.

Hvor mye som siver ut varierer fra situasjon til situasjon og fra mann til mann.

Annonse

Gjest Angeline

Den blanke væsken som siver ut fra penis – ofte fra tidlig i tenningsfasen – kalles forsats og kommer fra Cowpers kjertler. Den har som funksjon å smøre kvinnens skjede. Det er helt normalt.

Hvor mye som siver ut varierer fra situasjon til situasjon og fra mann til mann.

Tuuuusen takk! :)

Si meg, sitter du oppe hele natten og svarer oss uvitende sjeler, eller? :)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Tuuuusen takk! :)

Si meg, sitter du oppe hele natten og svarer oss uvitende sjeler, eller? :)

Sitter ikke oppe om natten, har bare en litt uvanlig døgnrytme for tiden. Den minner mest om døgnrytme AA. Så klokken fire våkner jeg, frisk og uthvilt. Ikke særlig sosialt, men greit å ha nettet nesten helt for meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...