Gjest sossen Skrevet 29. september 2000 Del Skrevet 29. september 2000 Nå er jeg nesten redd for å gå til lege. Jeg brukte ikke bind i natt i og med at jeg bare blødde når jeg tisset. I dag tidlig var det litt blod øverst på låret som jeg måtte vaske vekk,og det slo meg hvor annerledes dette blodet her er i sammenligning med menstruasjonsblod. Dette blodet her er mørkere når det størkner og litt mer tykt og klebrig. I tilegg er det luktfritt og minner VELDIG om vanlig rent blod. Det verste sjokket kom da jeg skulle tisse. Jeg satte meg godt tilbake på setet og kikket litt ned når jeg tisset,for jeg ville ha med meg hva som skjedde,slik at jeg kan si ifra til en eventuelt lege. Det virket som om det hade samlet seg opp blod om natten,før først fosset det ut massevis av blod og når alt var ute tisset jeg ren urin uten antydning til blod. Det var liksom så snålt, alt gikk så brått over fra meget mørkt rødt til klar og blank urin... Hva i all verden er det som skjer med meg??? Er dette virkelig en urinveisinfeksjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/5368-tilstanden-verre-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kulseng-Hanssen Skrevet 1. oktober 2000 Del Skrevet 1. oktober 2000 Det du beskriver nå høres ikke ut som blærekatarr. Det høres ut som du har blod liggende i skjeden. Det som ligger i skjeden kommer ut når du tisser. Når skjeden er tom for blod ser du urinen vanlig. Hvis du ikke skal blø nå, bør du kontakte lege. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/5368-tilstanden-verre-i-dag/#findComment-29572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.