Gjest Katrinekf Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei!! Ja nå må jeg bare spørre dere!!! Har vært gjennom en inseminasjonsrunde, og skulle denne mnd ta inseminasjon uten pergotime, men bare el. sprøyte... Da jeg var på RH, for UL og bestemmelse av el. sprøyta, sa han at jeg allerde hadde hatt el.... Altså, jeg hadde hatt el. på onsdag eller torsdag for 14 dager siden i morgen... Men el skulle jeg hatt på mandagen etter... Legen sa det at han håpet vi hadde "gjort det" på rett tid denne gangen.. Og det hadde vi antagelig da... Fire dager etterhverandre,... Kommer jeg til å få mensen når jeg skal ha den?? Eller skal den komme føre? Ettersom jeg har hatt el føre tiden`? Men dere... I dag satt jeg på stranda, og koste meg med mannen min og mine to schæferhunder, skulle jeg sole meg " toppløs", og da jeg klemte litt på brystvortene, kom det hvitaktig væske... PÅ begge to... klemte litt da jeg kom hjem og, og det samme skjedde da... Tok en test, men den var neg... Men om jeg skulle vært gravid, kan jeg ha tatt testen fortidlig da? Hvorfor kom det væske? Har alri hatt det før....Skal opprinnelig ha mensen på mandag..... Svar meg så fort dere kan... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53681-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Du kan forvente at menstruasjonen kommer 14 dager etter eggløsning, og hvis legen din mener at du hadde den for ca .14 dager siden, er det i disse dager du kan forvente en blødning. Skulle du være gravid, ville en gravitest vise positivt resultat nå. Det er kanskje ikke så sansynlig å forvente at du skal bli spontant gravid nå, men det har skjedd før og jeg skjønner godt at du er spent. Skulle ikke menstruasjonen komme nå snart, kan du evt. ta en ny test. Lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53681-hjelp/#findComment-219655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.