Gjest surfarmille Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Kjäresten min og jeg har hatt analsex tre ganger og jeg har syntes det har värt deilig og spennende. Men etter siste gang, for 2-3 uker siden har jeg hatt smerter i endetarmsåpningen hver gang jeg sitter på do og trykker, samt litt blod når jeg törker med papir. Jeg har sett at det denne gangen har kommet 4-5 nupper og en hudflik som henger i åpningen. Dessuten klör det hele tiden...hva bör jeg gjöre? Jeg synes det er litt flaut å gå til lege med det, men finnes det noen salve eller lignende som jeg kan kjöpe på apoteket? Eller bör jeg oppsöke lege? Hilsen tvilende 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53904-problem-etter-analsex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIPS Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Det høres ut som hemorroider. Det er et problem mange kvinner som har født også opplever. jeg hadde det noen få uker etter min fødsel, men heldigvis hadde jeg lest et råbra tips i en bok som hjalp meg. Det finnes forresten en salve (reseptfri) på apoteket, men jeg er redd det ikke hjelper mye...Det er jo ingen salve som kan dytte hemorroider på plass tilbake (bak analringens lukkemuskel). Du får bruke isbiter og dempe dem litt først, også dytte dem tilbake med fingrene. Hemorroider er blodfylte, og isen gjør at blodet trekker seg tilbake fra dem og minsker dem i størrelse. Så, etter å ha klemt isbitene mot dem en stund først, så trykker dem inn igjen bak lukkemuskelen med en pekefinger. Bruk gjerne engangshansker, eller ta vaselin på fingrene, så det blir glatt og du ikke drar dem med deg ut igjen. Det kan være at behandlingen må gjentas, men prøv flere ganger. Hvis det ikke blir bedre, og de er fryktelig plagsomme og blør, så er operasjon en utvei. Men da må du altså søke lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53904-problem-etter-analsex/#findComment-218615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surfarmille Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Det høres ut som hemorroider. Det er et problem mange kvinner som har født også opplever. jeg hadde det noen få uker etter min fødsel, men heldigvis hadde jeg lest et råbra tips i en bok som hjalp meg. Det finnes forresten en salve (reseptfri) på apoteket, men jeg er redd det ikke hjelper mye...Det er jo ingen salve som kan dytte hemorroider på plass tilbake (bak analringens lukkemuskel). Du får bruke isbiter og dempe dem litt først, også dytte dem tilbake med fingrene. Hemorroider er blodfylte, og isen gjør at blodet trekker seg tilbake fra dem og minsker dem i størrelse. Så, etter å ha klemt isbitene mot dem en stund først, så trykker dem inn igjen bak lukkemuskelen med en pekefinger. Bruk gjerne engangshansker, eller ta vaselin på fingrene, så det blir glatt og du ikke drar dem med deg ut igjen. Det kan være at behandlingen må gjentas, men prøv flere ganger. Hvis det ikke blir bedre, og de er fryktelig plagsomme og blør, så er operasjon en utvei. Men da må du altså søke lege. Visste ikke at disse plagene hadde et navn Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53904-problem-etter-analsex/#findComment-218804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.