Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er en kar på 20 år som har blitt sammen med ei jente på 18. Har ikke vært sammen med noen før. Når det kommer til potens har jeg aldrig hatt noen problem, altså med onani. Men når jeg og dama setter igang hender det at junior mister gnisten. Dette har skjedd et par ganger nå og det begynner å bekymre meg. Alt er som det skal under onani med meg selv...men jeg får ikke stå uten å berøre penis, den blir bare større, men ikke nok til at den reiser seg.

Som sagt får ikke stå uten å berøre penis legere, noe som jeg gjorde før og lurer på om det da er noe galt? Skal ikke penis være "klar" uten at man må hjelpe den opp? Er jo bare 20 år å greier....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53905-st%C3%A5-uten-ber%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest møen

det heter prestasjonsangst og skjer vel med 9 av ti gutter ei eller annen gang, spesielt når man er uerfaren...bare ta deg goood tid med alt før selve samleiet og så vil det nok skje noe før eller siden

hvis du i tillegg ikke har betraktet henne naken, så er sikkert det et av de beste midlene....

Dette er ikke så uvanlig. Det er prestasjonsangst, enkelt og greit. Jo mer du tenker på det, jo større blir problemet, desverre. Det er egentlig lite å bekymre seg over, du har potens så det holder, det er bare det at du ikke har det når du mest ønsker det.

Du kan jo ta litt på deg selv for å få den til å reagere. Dere kan også bare ligge å kose uten å ha samleie, slik at du føler deg tryggere i situasjonen.

Trøsten er at dette går over etterhvert:-)))

hantilhøyre

Som de andre sa, så er stikkordet presentasjonsangst.

Mitt tips er at du snakker med henne om

at du bare har litt presentasjonsangst,

og hun vil sikkert forstå at det ikke er noe

galt med henne eller deg.

Så kan dere sette av litt tid sammen hvor

dere bare koser dere i senga.. Er nakene begge to, og "peller" på hverandre...

At hun tar litt på penis. Viktig å ikke være alvorlige. Prøv å slapp helt av og ha det morsomt sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...