Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Har kikket på hjemmesiden vår for å finne ut hva du mente, men kan ikke se det.

Det ligger et innlegg på forsiden, datert 3.mai, hvor det står at FUB trenger hjelp til å lage en reklamevideo, kan det være det innlegget du mener?

Mvh

Monica i FUB

Hei!

Har kikket på hjemmesiden vår for å finne ut hva du mente, men kan ikke se det.

Det ligger et innlegg på forsiden, datert 3.mai, hvor det står at FUB trenger hjelp til å lage en reklamevideo, kan det være det innlegget du mener?

Mvh

Monica i FUB

Det er dette punktet jeg snakker om - det er ingen link der i min browser, og det er heller ikke forklart hva det gjelder.

Men nå vet jeg det.

Gjest (ikke undertegnet)

Det er dette punktet jeg snakker om - det er ingen link der i min browser, og det er heller ikke forklart hva det gjelder.

Men nå vet jeg det.

Hei igjen!

Er ikke noe datageni (klarer ikke å få lagt inn eget nick engang fra denne maskinen, skriver derfor under som ikke undertegnet) , så hva dette skyldes vet jeg ikke. Når jeg går inn står det klart på forsiden hva det gjelder, og så kommer en nærmere forklaring når man trykker på ordet reklamevideo.

Men nå vet du hva det er iallefall, og så får du holde øynene åpne på tv2 i pinsen, så kanskje du får se resultatet som jeg tror blir kjempebra.

Ha en fin 17.mai og pinsehelg!!!

Mvh

Monica FUB

Hei igjen!

Er ikke noe datageni (klarer ikke å få lagt inn eget nick engang fra denne maskinen, skriver derfor under som ikke undertegnet) , så hva dette skyldes vet jeg ikke. Når jeg går inn står det klart på forsiden hva det gjelder, og så kommer en nærmere forklaring når man trykker på ordet reklamevideo.

Men nå vet du hva det er iallefall, og så får du holde øynene åpne på tv2 i pinsen, så kanskje du får se resultatet som jeg tror blir kjempebra.

Ha en fin 17.mai og pinsehelg!!!

Mvh

Monica FUB

Monica,

Jeg skjønner nå grunnen til at jeg ikke ser linken - jeg har lagt inn et filter for å filtrere vekk uønsket reklame og popups, og dette filteret reagerer på ordet "reklame" - og dermed fjerner det linken, og ordet som stod inne i linken.

Beklager så mye. Ha en fin helg du også!

Litt flau nå,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...