Gå til innhold

STRAM penisring - bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Gjest Narroc

I det siste har jeg brukt en ganske trang gummiring når jeg har hatt sex. Det er for så vidt stas - den blir stor og tykk og full av blodårer og sånn - men det gjør ganske vondt etterpå.

Ringen er SVÆRT stram, og er egentlig ikke noen penisring, det er bare en gummiring. Etter å ha brukt den, er det ganske vanskelig å få den av, og det gjør litt vondt der nede. Jeg får også kraftige blodutredelser, og hovner opp noen timer.

Hvorfor i all verden driver jeg da med det? Vel - jeg liker å bruke den, for pikken min blir voldsomt hard av den, og min kjæreste liker blodårene. Hva som skjer etterpå er det bare å pine seg gjennom :).

Spørsmålet er: Risikerer jeg varige mén? Av typen ereksjonssvikt, "dødt kjøtt", etc, eller er det ingen risiko i det hele tatt? Jeg mener, jeg er ikke videre interessert i at tassen visner hen og dør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54033-stram-penisring-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fonzie

Altså, man kan jo sikkert opperere armeringsjern inn i snoppen også da, og bøye dem til så de ligner blodårene. Det gjør kanskje vondt, men hva gjør man ikke for å tilfredsstille partneren??

Nei, jeg håper du ser ironien i det over. Jeg bare vet at jeg for min del ikke hadde giddet å bruke jekkestropp rundt snoppen bare for å oppnå en ekstrem harding. Har du problemer med ereksjonen ellers da, dersom du ikke bruker gummibåndet mener jeg? For hvis ikke du har det, så syntes jeg jo at dama di er litt på tur her. Jeg mener, den jenta som hadde spurt etter råd her på DOL om brystinnlegg fordi typen syntes store bryster var bedre enn små, hadde jo først blitt kjeftet ut for å være uselvstendig og så blitt gitt beskjed om å tuppe typen på hue og ræva ut døra.

Det samme må jeg jo si her også. Hvis ikke dama di er fornøyd med snoppen din med mindre du struper blodtilførselen på det viset, så syntes jeg jo nesten du burde vurdere å finne en mer forståelsesfull kjæreste.

Hva skader angår så har jeg vanskelig for å tro noe annet *enn* at denne behandlinga er skadelig, hvertfall i det lange løp. Kroppen er jo ikke designet for å gjøre vondt med mindre noe er skadet mener jeg. Syntes du burde holde opp med hele gummibåndgreia jeg... Hvis'a på død og liv vil ha en megahard stas i seg, så får du heller kjøpe en dildo og kjøre den i'a.. ;)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det høres ut til at du tar store sjanser i din bruk av penisring. Regelen er at du må fjerne ringen med en gang om du kjenner at det begynner å krible i penis eller den kjennes varm. Dersom blodet blir stående i penis for lenge kan du risikere at blodet koagulerer. Hvilke skader du kan pådra deg kan du kanskje få mer detaljerte beskrivelser av på forum for urinveier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...