Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Krepsen30

Jeg har fått sneket meg til en data i en fart, så såvidt at Pus hadde dratt avgårde og at Sid2 hadde blitt en ruger - mer har jeg ikke fått skummet meg gjennom. Lykke til begge to og lykke til alle andre som holder på.

Jeg fikk ut 9 egg og er kjempelykkelig. Mannen min opererte ut sædceller fra bitestikkel og også "varene" hans var visstnok av topp kvalitet. Så nå ligger alle eggene og sover på Sahlgrenska Universitetssykehus i Gøteborg, håper så mange som mulig har blitt befruktet.

Innsetting skjer mest sannsynlig på lørdag eller på søndag, alt etter hvor mye de har delt seg. Så nå får jeg starte nasjonaldagen med progesteron-sølet...............alt har sin sjarm i disse prøverørsprosesser.

Lykke til alle sammen, gratulerer med dagen om et par timer og god pinsehelg. Vi talas til uken, når også jeg ruger. Jippiiiiiiiiiii

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54088-uttak-av-9-egg-er-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, Kreps :o)

Så flott at egguttak og sæduttak gikk fint. Er det ikke deilig å ha kommet så langt?! I dag er det lørdag, så du har kanskje fått satt inn et par gullegg da?

Tenk, om 2 uker kommer du med gladmelding til oss :o))) Det gleder jeg meg til :o))

Kjenner at jeg også begynner å se frem til å starte nytt forsøk igjen. Men jeg må vente på denne hersens mensen da! Normalt tar det 4-6 uker før den kommer tilbake etter utskrapning, men det er typisk meg at jeg kankje må vente i månedsvis ;o))

Gleder meg til å få referat fra Sverige-turen, krepsen :o)

God pinse-feiring til deg, og nyt det fine sommerværet!

Klem fra

Hei Krepsen30

Så flott!!! Endelig er du der ;-)

Jeg satser på at du nå har et par superegg på plass!? Ta godt vare på de ;-)

Nå er det bare det grusome ventingen igjen da. Og da regner jeg med du kommer med gladmelding om et par uker!

Jeg krysser alt jeg har for deg!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...