Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei vi er et par på 42 år, og jeg begynner nå å bli ganske så frustrert. mitt spørsmål gjelder følelseslivet /sexuallivet til min partner.Har vært sammen i4 år nå men de 2 siste årene har det bare blitt dårligere.Hun gidder ikke å vise at hun bryr seg om meg verken ved å gi meg tilbakemeldinger på de forsøk jeg gjør ved å få til et f.eks et forspill på ettermidagen/kveld.Hun gidder ikke ta initiativet,hun kan heller ikke komme å gi meg en enkell kos. Skal vi ha seksuell omgang skal det skje i mørke og helst etter at vi har lagt oss,da er det heller ikke noe forspill for meg å få,mens jeg på min side varter opp henne. Generelt har hun synes jeg blitt sløvere med det meste med untak av å komme seg på jobb. Får ikke noe svar av henne vis jeg tar opp dette temaet,jeg maser bare. Kan du gi meg en forklaring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54135-frustrert-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke finne det i hva som helst, hvis hun tydelig viser at hun ikke elsker deg lengre er du altså ikke nødt til å fortsette forholdet.

Men dette er selvsagt noe du vet best selv.

Hvis du vil jobbe videre med forholdet kan du prøve gamle og velprøvde teknikker med å bringe mer romantikk inn i forholdet. F.eks. gi henne roser, konfekt, middag med levende lys osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...