Gå til innhold

Dett var dett...... :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alette

Hei Baltasar !

Jeg har hørt at man kan få menstruasjon den dagen man til vanlig pleier å ha den, og alikevel være gravid. Det er ikke det som har skjedd med dere da ?. Jeg vet ikke helt om jeg ville ha gitt opp håpet helt ennå. For verdien deres var jo bra. Når jeg fikk min Hsg ved siste forsøk var den på 7, og legen sa at de regnet ikke noen som gravide før den var over 30. Så jeg var ikke gravid og det stemte.

Jeg krysser i allfall fingre og tær fortsatt for at det jeg har hørt skal gjelde dere også :-)

Ble litt rotete skrevet...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54233-dett-var-dett/#findComment-220904
Del på andre sider

Hei Baltasar !

Jeg har hørt at man kan få menstruasjon den dagen man til vanlig pleier å ha den, og alikevel være gravid. Det er ikke det som har skjedd med dere da ?. Jeg vet ikke helt om jeg ville ha gitt opp håpet helt ennå. For verdien deres var jo bra. Når jeg fikk min Hsg ved siste forsøk var den på 7, og legen sa at de regnet ikke noen som gravide før den var over 30. Så jeg var ikke gravid og det stemte.

Jeg krysser i allfall fingre og tær fortsatt for at det jeg har hørt skal gjelde dere også :-)

Klem fra

Det ville jo vært helt utrolig!!! Men hvordan i all verden er det mulig??? Min kone skal egentlig ta ny blodprøve i morgen, men hun mente det ikke var noe mening i det siden menstruasjonen kom. Kanskje best å ta turen likevel....?

Skjønt, vår erfaring så langt tilsier at vi ikke vil ha slik "flaks".... Men, det er jo lov å håpe!

Takk for svaret !!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54233-dett-var-dett/#findComment-220956
Del på andre sider

Hei Baltasar !

Klem fra

Kom på en ting som skjedde min kone i dag tidlig. Sammen med menstruasjonen kom det ut en liten hvit klump med noen "sener" (eller noe slikt).

Antar det var siste håpet som forsvant siden det kom mer enn en "vanlig" menstruasjon....(?) Var det spiren til liv som forsvant...? Noen som vet ????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54233-dett-var-dett/#findComment-220957
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det ville jo vært helt utrolig!!! Men hvordan i all verden er det mulig??? Min kone skal egentlig ta ny blodprøve i morgen, men hun mente det ikke var noe mening i det siden menstruasjonen kom. Kanskje best å ta turen likevel....?

Skjønt, vår erfaring så langt tilsier at vi ikke vil ha slik "flaks".... Men, det er jo lov å håpe!

Takk for svaret !!!!

Hei igjen Baltasar !:-)

Når jeg skriver dette vet dere vel allerede svaret. Men jeg ville tatt blodprøven uansett. Da er man HELT sikker. For plutselig stopper kanskje det helt å blø og da begynner tankene å svirre kan jeg forsatt være gravid o.s.v . I den situasjonen vi er i klamere vi oss til alle "halmstrå" vi får tak i.

Satt ikke dere inn to egg ? det kan jo ha vert at begge hadde festet seg å så ga det ene slipp.

Uansett blodprøven vil si resultatet.

Og en annen ting. HAr det gått galt nå så vet dere at dere kan bli gravide.

Klem fra Alette som fortsatt krysser fingre og tær for dere !:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54233-dett-var-dett/#findComment-223545
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...