Gjest Forvirret Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Er separert, og er i førsten av 30-årene. Har vært gift i mange år, og ikke vært særlig mye på byen. Men har nå begynt å gå ut sammen med andre single venninner.Så til saken: selv om jeg vet at det er mye useriøst på byen, er ALLE menn like useriøse?? Altså de gir seg ut for å være enslige og gir uttrykk for at de vil treffe deg igjen. Og sier f.eks at "du vet hvor du treffer meg". Neste gang treffes vi igjen, og da har han med dame.... Og via omveier får jeg vite at de har vært i sammen i flere år. Eller så sier de åpenlyst at de har dame, men "ser"noe ved en som ikke dama har?!? Jeg må nok innrømme at jeg sikkert er for naiv og tror jeg kan treffe et ålreit menneske på byen, men er det bare EN eneste ting som står i hodet på menn når de går ut? Er det ingen menn som går ut bare for å treffe noen og prate/danse litt, og ikke forventer at det skal skje noe mer? Tror jeg tilhører steinalderen...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54267-bylivet-og-dets-menn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hei! Tro meg, Jenter er ikke noe bedre! Jeg ble nylig singel, og har forsøkt bylivet litt, og det virker som om alle single jenter på vår alder er i en modus hvor det glelder å "fange en bra mann". Her er min erfaring med jenter i slutten av 20 årene -> Først må man igjennom nåløyet (les: Førsteintrykket) Er jeg kjekk nok ? Deretter er det over til å vise frem selvangivelse fra i fjor for å sjekke brutto-årsinntekt, diplomer fra høgskoler og universtieter teller også positivt. Slik finner hun ut om jeg er en god forsørger . På Cafe-dater finner hun ut om jeg kommer til å bli en god far, og om jeg har omtrent samme ambisjoner som henne her i livet. Hvis jeg klarer å komme meg så langt, finner hun ut om jeg er en god elsker. Kanskje ikke så rart at vi menn ofte finner oss yngre jenter ?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54267-bylivet-og-dets-menn/#findComment-221146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hei! Tro meg, Jenter er ikke noe bedre! Jeg ble nylig singel, og har forsøkt bylivet litt, og det virker som om alle single jenter på vår alder er i en modus hvor det glelder å "fange en bra mann". Her er min erfaring med jenter i slutten av 20 årene -> Først må man igjennom nåløyet (les: Førsteintrykket) Er jeg kjekk nok ? Deretter er det over til å vise frem selvangivelse fra i fjor for å sjekke brutto-årsinntekt, diplomer fra høgskoler og universtieter teller også positivt. Slik finner hun ut om jeg er en god forsørger . På Cafe-dater finner hun ut om jeg kommer til å bli en god far, og om jeg har omtrent samme ambisjoner som henne her i livet. Hvis jeg klarer å komme meg så langt, finner hun ut om jeg er en god elsker. Kanskje ikke så rart at vi menn ofte finner oss yngre jenter ?! Utrolig. Opplever du det virkelig sånn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54267-bylivet-og-dets-menn/#findComment-221159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Utrolig. Opplever du det virkelig sånn? Jeg overdriver nok en god smule .-) Jeg mener allikevel fortsatt at den "biologiske klokken" sier "tikk tikk" hos jenter på min alder og oppover 26+, og at dette merkes på sjekkingen deres. Og hva slags menn de kunne tenke seg en ekstra date med, og hvem de ikke ringer :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54267-bylivet-og-dets-menn/#findComment-221211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 "Er det ingen menn som går ut bare for å treffe noen og prate/danse litt, og ikke forventer at det skal skje noe mer? Tror jeg tilhører steinalderen......" Jeg ønsker akkurat det samme som deg når jeg går ut - kanskje ikke danse så mye, men bli kjent med folk, snakke med folk. Jeg har samboer, men det har forsåvidt ingenting med saken å gjøre. Jeg har kommet til den konklusjonen at på sene utekvelder så sjekkes det - det er bare sånn det er. Fokuset ligger på sex, sex og atter sex - om ikke i kveld, så kanskje i morgen. Og alle de fleste menn som kontakter deg i 12 tiden har også dette for øyet. Sikkert damene også - hva vet jeg Det er jo helt greit. At folk snakker, flørter og knuller er ikke min sak, men jeg har altså funnet min form når jeg går ut. Jeg går ofte ut alene, men da går jeg ut på sen ettermiddag, og jeg reiser hjem rundt midnatt - før alle blir sinnsykt fulle. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes menn er så utrolig patetisk når de er fulle - spesielt når jeg selv ikke er beruset Når jeg går ut tidlig på ettermiddagen så møter jeg folk som tar en øl etter jobben - både kvinner og menn. I går snakket jeg i mange timer med en kvinne fra Eritrea - virkelig hyggelig - og etter det en mann fra Hellas. Etterhvert så fylles lokalet opp - og jeg synes det blir så mye pes med menn som siklende forsøker å viske komplimenter inn i øret. Jeg mener, hallo - har de ingen verdighet? Greit nok at man vil ha et knull, men hvorfor kan dem ikke bare si det - hvorfor skal dem lire av seg så mye dritt? Jeg er selvfølgelig ute og fester også, men da er jeg som regel sammen med venner - og jeg forventer ingen gode samtaler der og da. Utestedene er ikke laget for å snakke - de er laget slik at man skal lytte til støyende musikk, se på hverandre og drikke. Derfor er jeg sjelden der - gud, det er så kjedelig. Konklusjonen? Det skal godt gjøres at du finner mannen i ditt liv ute på byen og i en situasjon hvor det konsumeres MYE alkohol. Er du på jakt etter gode samtalepartnere og hyggelige mennesker, gå ut sen ettermiddag, tidlig kveld. Det kan bli en usannsynlig hyggelig opplevelse 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54267-bylivet-og-dets-menn/#findComment-221227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg overdriver nok en god smule .-) Jeg mener allikevel fortsatt at den "biologiske klokken" sier "tikk tikk" hos jenter på min alder og oppover 26+, og at dette merkes på sjekkingen deres. Og hva slags menn de kunne tenke seg en ekstra date med, og hvem de ikke ringer :-) Dette vet du selvfølgelig bedre enn meg (hvordan du opplever det), men det er da ikke unormalt at man ringer den man føler man har mest til felles med? Eller mener du kanskje at kvinner går etter status, makt og penger - og at det er det eneste som betyr noe for hvem man videre ønsker å treffe ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54267-bylivet-og-dets-menn/#findComment-221233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil ikke være singel Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg føler alle gutter som bare er ute etter sex, og da med en gang, ødelegger for oss single som ønsker en kjæreste. Jeg synes det er lettere å prate med jenter jeg kjenner litt fra før, som vet at jeg er singel, hyggelig og kanskje ikke bare på jakt etter et knull. Når jeg prater med fremmede jenter på byen føler jeg meg stemplet som kåt før jeg har rukket å åpnet munnen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54267-bylivet-og-dets-menn/#findComment-221606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.