Gjest Cut Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg er en gutt på 21 år. Jeg fungerer som regel greit sosialt, har mange venner, godt utseende etc. Problemet mitt er imidlertid følgende: JEG HAR IKKE PEILING PÅ HVORDAN JEG SKAL SJEKKE DAMER. Når jeg er på byen, skjer det av og til at jenter tar kontakt med meg, men samtalen dør og hun trekker seg vekk fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal si. Jeg har hatt flere kjærester, men disse har alltid vært jenter jeg først har blitt gode venner med (da slapper jeg helt av) og så blitt kjæreste med etterhvert. Det jeg egentlig hadde håpet å få noen tips om, er enkle ting å snakke om som ikke virker så sinnsykt kjedelige. Noen bra åpningsreplikker, åpningsspørsmål, temaer å snakke om ? Hadde vært evig takknemlig for tips. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54303-hvordan-skal-jeg-snakke-med-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Åpningsreplikker er teite ! Vet du hvorfor ? Fordi de nettopp er det; Åpningsreplikker. De forteller deg ingenting om hva som skjer etter to setninger er utvekslet. Kommer derfor med generelle råd ! - Vær selvsikker. Dette kan man kanskje ikke øve på, men trene på ? Jeg har som regel hatt kjæreste når jeg har sjekket på byen. Siden jeg ikke er ute etter å komme ned i buksa på damene jeg prater med, har jeg heller ingenting å tape. Har man ingenting å tape blir man mer avslappet - Ikke vær full! Drikk vann, Vann , Farris Fin form kan man være, det kan hjelpe på selvsikkerheten. - Har hun noe fint på seg ? Hvorfor valgte du å gå bort til akkurat henne ? Det bør du kanskje fortelle henne ? Det virker som om Jenter liker "ekte" komplimenter :-) Dvs. Ikke gå bort til den største jenta i rommet å si noe som ; "Jeg kunne ikke la være å legge merke til magen din, trener du mye på sats ? " - Smil, Smil, Smil og vær glad ! Hvorfor ikke ? - Hvis du overlever de første 60 sekundene, har hun fått et første-intrykk. Hvis det er positivt, er hun sikkert behjelpelig med å finne på noe å snakke om ?! Have fun, og lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54303-hvordan-skal-jeg-snakke-med-jenter/#findComment-221118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nullet Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Spør jentene. Hvem de er. Hvor de er fra. Hva de gjør, jobb - skole - hobby. Vis interesse. Alle liker å bli vist interesse. Men det må trenes på, å finne ting å spørre om. Ta tak i hva de sier og spør videre - men ikke "grav". Vis bare interesse. Og smil. DET må trenes på, hvis ikke blir det "stivt" og unaturlig. Og ikke tenk så mye på å strø om deg med komplimenter. Heller ikke forvent at det skjer noe første gang dere prater. Prøv også å huske navnet neste gang du ev. treffer samme jenta! Men først om fremst må du være avslappet og ikke "panisk"! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54303-hvordan-skal-jeg-snakke-med-jenter/#findComment-221133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebl Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Åpningsreplikker er teite ! Vet du hvorfor ? Fordi de nettopp er det; Åpningsreplikker. De forteller deg ingenting om hva som skjer etter to setninger er utvekslet. Kommer derfor med generelle råd ! - Vær selvsikker. Dette kan man kanskje ikke øve på, men trene på ? Jeg har som regel hatt kjæreste når jeg har sjekket på byen. Siden jeg ikke er ute etter å komme ned i buksa på damene jeg prater med, har jeg heller ingenting å tape. Har man ingenting å tape blir man mer avslappet - Ikke vær full! Drikk vann, Vann , Farris Fin form kan man være, det kan hjelpe på selvsikkerheten. - Har hun noe fint på seg ? Hvorfor valgte du å gå bort til akkurat henne ? Det bør du kanskje fortelle henne ? Det virker som om Jenter liker "ekte" komplimenter :-) Dvs. Ikke gå bort til den største jenta i rommet å si noe som ; "Jeg kunne ikke la være å legge merke til magen din, trener du mye på sats ? " - Smil, Smil, Smil og vær glad ! Hvorfor ikke ? - Hvis du overlever de første 60 sekundene, har hun fått et første-intrykk. Hvis det er positivt, er hun sikkert behjelpelig med å finne på noe å snakke om ?! Have fun, og lykke til ! Joda, skjønner jo at "kule/stilige/originale" åpningsreplikker er litt teit. Men jeg lurer bare helt konkret på hva det første man bør si kan være. "Hei, ...... ?" Egentlig er det vel rommet mellom den aller første hei'en og til man kan begynne å spørre om f.eks interesser jeg har størst problemer med å fylle. Man begynner liksom ikke med "Hei, hva er dine hobbyer ?" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54303-hvordan-skal-jeg-snakke-med-jenter/#findComment-221469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebl Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Åpningsreplikker er teite ! Vet du hvorfor ? Fordi de nettopp er det; Åpningsreplikker. De forteller deg ingenting om hva som skjer etter to setninger er utvekslet. Kommer derfor med generelle råd ! - Vær selvsikker. Dette kan man kanskje ikke øve på, men trene på ? Jeg har som regel hatt kjæreste når jeg har sjekket på byen. Siden jeg ikke er ute etter å komme ned i buksa på damene jeg prater med, har jeg heller ingenting å tape. Har man ingenting å tape blir man mer avslappet - Ikke vær full! Drikk vann, Vann , Farris Fin form kan man være, det kan hjelpe på selvsikkerheten. - Har hun noe fint på seg ? Hvorfor valgte du å gå bort til akkurat henne ? Det bør du kanskje fortelle henne ? Det virker som om Jenter liker "ekte" komplimenter :-) Dvs. Ikke gå bort til den største jenta i rommet å si noe som ; "Jeg kunne ikke la være å legge merke til magen din, trener du mye på sats ? " - Smil, Smil, Smil og vær glad ! Hvorfor ikke ? - Hvis du overlever de første 60 sekundene, har hun fått et første-intrykk. Hvis det er positivt, er hun sikkert behjelpelig med å finne på noe å snakke om ?! Have fun, og lykke til ! Joda, skjønner jo at "kule/stilige/originale" åpningsreplikker er litt teit. Men jeg lurer bare helt konkret på hva det første man bør si kan være. "Hei, ...... ?" Egentlig er det vel rommet mellom den aller første hei'en og til man kan begynne å spørre om f.eks interesser jeg har størst problemer med å fylle. Man begynner liksom ikke med "Hei, hva er dine hobbyer ?" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54303-hvordan-skal-jeg-snakke-med-jenter/#findComment-221471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.