Gå til innhold

Våt og tent, men kommer ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Fru_Ole_brumm

hei!!

Tenner utrolig på kjæresten min, men når vi har sex klarer jeg ikke å komme. er så nære, så nære, men allikevel så fjernt. Han er så tålmodig når han gir meg munnsex, men for meg blir det så utrolig flaut når jeg ikke kommer... . Hva skyldes dette? Får orgasme når jeg onanerer alene, og fått det sammen med tidligere kjærester. Men vil nesten si at jeg er enda mer forelsket denne gangen enn jeg har vært noengang tidligere. Dessuten er det mye mer pirrende sex da vi ikke bare ligge rdre i mørket.... .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54347-v%C3%A5t-og-tent-men-kommer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ei som sliter med det samme

Du må fortelle kjæresten din hvordan han skal gjøre for å gi deg orgasme. Når du klarer å stimulere deg selv slik at du får orgasme vet du jo hvor og hvordan det skal gjøres for å oppnå orgasme. Så når dere har sex så guide han. Fortell han hva han skal gjøre. Så går det nok for deg også til slut :-)

Lykke til

Virker som du har litt prestasjonsangst som sperrer for den siste "kneika".

Et godt råd kan være at du onanerer deg selv mens dere har samleie. Prøv med forskjellige stillinger slik at du kommer til med hånden din på klitoris.

Etterhvert som du da klarer å få til orgasme med han vil det sikkert bli lettere for han å gi deg orgasme selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...