Gå til innhold

Kjære Gro Isachsen

Anbefalte innlegg

Gjest Virginia -76

Jeg er en kvinne i midten av tjueårene. Jeg har en mann jeg er glad i, og vi har også barn sammen.

Poenget er at jeg aldri har hatt orgasme sammen med min mann! Det går ikke ved samleiet! Jeg tror grunnen kan ligge i at han har en ganske liten penis, omtrent som gjennomsnittet, litt mindre, og han har i alle år holdt veldig kort. Jeg har heller aldri vært tent på ham foruten det første året vi var sammen, for nærmere ti år siden.

Vi hadde en gang et brudd, og i den tiden var jeg sammen med en mann med veldig stor penis, og som i tillegg var veldig utholdende. Med den mannen fikk jeg mine første orgasmer. Jeg har aldri hatt orgasmer før jeg traff ham, eller siden.

Jeg tar meg selv i å dagdrømme om denne spennende mannen jeg hadde et kort og intenst forhold til mens jeg og mannen min var fra hverandre. Jeg savner tenningen. Savner orgasmene.

Min mann ymter stadig frampå at han vil ha sex. I alle disse år tror jeg faktisk aldri jeg har hatt sex med min mann fordi jeg har hatt lyst. Enten har jeg stått til fordi jeg syntes synd om ham, evt fordi vi skulle lage barn. Nå er det gått to måneder siden sist gang. Jeg føler ikke noe savn etter sex. Jeg ivrer ikke etter sex. Den eneste sexen jeg noensinne har likt og vært tent med, var med denne exen min. Har aldri følt lyst hverken før eller siden. Hvorfor?

Jeg føler meg slem fordi jeg har en mann. Vi har våre problemer, for meg er han kanskje mer en bror enn en kjæreste. Det første året sammen var vi som sagt forelskede og tente, men jeg klarte som sagt aldri få orgasmer.

Orgasme betyr ikke det store for meg. I og for seg er jeg ikke glad i sex med mannen min, og trives best med kosing.

Men INNIMELLOM savner jeg begjæret, og lysten, og orgasmene, som denne ene exen gav meg.

Ofte våkner jeg om natten av å ha orgasme i søvne, av en drøm. I virkeligheten går det ikke! Jeg er ikke tent på mannen min mer, og synes sex er oppskrytt..

Tenker av og til på å rømme til exen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54358-kj%C3%A6re-gro-isachsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke Gro Isachsen, men det som slår meg når jeg leser innlegget ditt er at dere kanskje ikke jobber nok med sex-livet deres. Du sier at han ikke er utholdende nok og at du ikke blir tent av ham.

Har du fortalt ham om hva du synes om sexlivet deres? Tar du noe som helst initiativ til å prøve noe nytt? Selv om det går forholdsvis raskt for ham, så finnes det jo andre ting dere kan gjøre etterpå for at det skal bli godt for deg.

Men, så lenge du ikke forteller ham at du ikke blir tilfredsstilt, så blir det sannsynligvis ingen forandring heller.

Å rømme til ex'en på grunn av at sexen med ham er bedre synes jeg er en dårlig løsning. Det er da mer til et forhold enn sex. Sats heller på å gjøre sexen bedre i det forholdet du er i nå.

Gjest Virginia-76

Jeg er ikke Gro Isachsen, men det som slår meg når jeg leser innlegget ditt er at dere kanskje ikke jobber nok med sex-livet deres. Du sier at han ikke er utholdende nok og at du ikke blir tent av ham.

Har du fortalt ham om hva du synes om sexlivet deres? Tar du noe som helst initiativ til å prøve noe nytt? Selv om det går forholdsvis raskt for ham, så finnes det jo andre ting dere kan gjøre etterpå for at det skal bli godt for deg.

Men, så lenge du ikke forteller ham at du ikke blir tilfredsstilt, så blir det sannsynligvis ingen forandring heller.

Å rømme til ex'en på grunn av at sexen med ham er bedre synes jeg er en dårlig løsning. Det er da mer til et forhold enn sex. Sats heller på å gjøre sexen bedre i det forholdet du er i nå.

Altså, vi har vært sammen nærmere ti år. Du sier jeg bør prøve noe nytt. Omtrent alt som fins av sex har jeg og mannen prøvd, men det tenner meg ikke uten videre av den grunn! Vi deler ingen sjenanse, og det store poeng er at jeg ikke tenner på ham, sexen frister meg ikke mer. Jeg kan gledelig stille opp på både det ene og det andre, men det frister meg ikke, tenner meg ei, og ingenting med sex virker spennende mer. Å pirre opp et ti års gammel sexliv som har vært gjennom alt, føles iallefall for meg ganske vanskelig. Det finnes andre måter enn samleie for å stimulere meg, javisst! Men jeg tror nok mye av det å bli stimulert må ligge i hodet ens. jeg har aldri fått orgasme ved egen hånd, aldri før og aldri etter jeg var sammen med den exen. I søvne våkner jeg av orgasmer, men å finne dem ellers nå, er umulig, dessverre.

Bare lurer litt på hva slags svar du forventer å få her.. om du ikke føler noen tenning på din mann, så er det lite noen av oss her kan si som vil forandre det.

Jeg kan jo selvsagt anbefale deg å jobbe mer med onanien for å få til orgasmer på egen hånd, og innkjøp av noen store dildoer som han kan bruke på deg. Men jeg tror nok du må jobbe mest med din egen motivasjon hvis det skal bli bedre.

Hvis du ikke greier å få til orgasme på egen hånd, så kan du altids få noen tips til det her ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...